On Line

web stats

Tuesday 23 October 2012

Εγω και το Zumba®Fitness

Καλημέρα κορίτσια.
Φθινοπωριασε επιτελους στα Χανια και ειναι τόσο ομορφα εκει εξω.
Υπο το φως μονο του παραθυρου ειπα να με βγαλω μια φωτο για να δειτε ποιος γραφει σε αυτη τη σελίδα ομορφιας και οχι μόνο.
Σορρυ που ειναι σκοτεινή αλλά το λαπτοπακι μου τετοιες βγάζει με τη καμερα του και άλλωστε φωτιζομαι μονο απο το παράθυρο ;)


Μια απο τα επομενα σχεδια μου για αυτη τη σελίδα ειναι να σας φτιαξω βιντεακια Zumba®  για να γυμναζόμαστε μαζι.Αυτο το Zumba®Fitness δεν ειναι απλά κουνω κωλο και τελος οπως παρατηρω τις τελευταιες μερες σε καποια παρτι που πάω.Να σημειωσω εδω οτι αυτοι που κανουν αυτη τη μορφη γυμναστικής δεν ειναι εκπαιδευμενοι γιατι το Zumba® δεν ειναι μονο χορος.Ουτε κουνώ κώλο και ενα δυο χερια πάνω.Οι ασχετοι αυτα ξερουν αυτα κανουν και το λυπηρο ειναι οτι εχουν μαθητες!!!Δηλαδη αν ειναι δυνατόν.Να που ειναι λοιπόν,τους ξεγελάει γουσταρουν εκεινες,συνηθως ειναι γυναικες (κακως αντρες που δεν ερχεστε),τους κανει κοπλιμεντα του στυλ αχ τι καλα που το κανεις,αλλά αποτελεσμα μηδεν.
Εγω ειμαι μ******ς (σορρυ για τη λέξη) που ειμαι εκπαιδευμενη και που για να ειμαι στο community  των Zumba® εκπαιδευτων για να με προστατευουν για να μπορω να χρησιμοποιω υλικο και λογοτυπα,χρειαζεται να πληρωνω  κάθε μηνα.
Ενω οι ασχετοι με το ειδος να βγαζουν λεφτα κοροιδευοντας τους πελάτες-μαθητες τους.Χμ τωρα που το σκεφτομαι οτι αγοραζεις παίρνεις.Απο οτι ακουσα χρεωνει ο συγκεκριμενος 25 ευρω το ατομο το μηνα.Που το ελαχιστο ειναι 35 ευρω.Μην αρχισετε περι οικονομικής κρισης.Οταν κάτι ειναι καλο και ποιοτικο πως το πληρωνουμε λιγο παραπανω εχουμε και τα επιθυμιτα αποτελεσματα.
Κοριτσια μου,το Zumba®Fitness βαζει σε διαδικασια καθε μυ του σωματος σας,το μυαλο σας,τη ψυχη σας.Γυμνάζει,το παρατηρεις στη πρωτη βδομαδα πόσο αρχιζει να σφιγγει το κορμι,πώς αρχιζει να σμιλευεται καθε σημείο,αρχιζεις να παρατηρεις οτι με το που αρχιζει το μάθημα ξεχνας τα παντα υποχρεωσει ςπροβληματα αγχος,χαμογελας συνεχεια,τι και αν δεν ξερεις τα βηματα,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ,απλα ακολουθεις,ο σωστος δασκαλος θα σε διδαξει μ ετο τροπο του πως να "επεξεργαζεσαι" καθε κινηση.Οταν ακους να λενε " ενα δυο τρια τεσσερα πεντε εξι" διαολιζομαι.ή το άλλο το εξοργιστικό "δεν το κανεις καλα" Μα παμε καλα;;;;;;;Αυτο το ΔΕΝ οχι απλα απαγορευεται,το αποκλειες απο τη διδασκαλία.Δεν χρειαζεται αλλο ενα ΔΕΝ ,δεν χρειαζεται αλλη αρνητικότητα .Ερχεται στο μάθημα να ξεχαστεί και οχι να αγχωνεται.
Αν παρατηρησετε λοιπον Εκπαιδευτη Zumba® που ειναι αρνητικος-δεν χαμογελάει-δεν σε γεμιζει αισιοδοξια-αν ειναι πιεστικος ΦΥΓΕ και ψαξε να βρεις αλλού.

Πωπω ποσα εγραψα!Ειχα πολλα να πω ε;



Ειμαι Zumba®Instructor και αγαπω το Zumba®.
Βγαινει απο μεσα μου ολη αυτη η ενεργεια και το πάθος και γουσταρω να το μεταδιδω σε οσους με ακολουθουν.

Το Zumba®Fitness ειναι ενα παρτι.

Σε φέρνει σε αρμονια με τη ψυχη και το σωμα σου!



Σε μια απο τις επομενες αναρτησεις μου θα γραψω για το Street Fashion.

Θα παρω τη φωτογραφική μου μηχανη που τοσο εχω αμελήσει τωρα τελευταια και θα φωτογραφισω τη μόδα που κυκλοφορει αναμεσα μας..στη πολη των Χανίων!
Εδά μου ηρθε και το βρισκω πολυ δημιουργικο!!!

Σμουατςςςςς

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .