On Line

web stats

Monday 15 October 2012

KORRES-Black volcano Minerals


Ο αντρας μου εχει αρχισει να με μαθαίνει.
Χαρηκα πολυ ,οταν χθες που επεστρεψε απο το μιας μερας επαγγελματικο ταξιδακι του στη Αθηνα,κρατουσε ενα τσαντακι που εγραφε KORRES και μεσα σε αυτο υπηρχε το πακετακι που βλέπετε.
Λατρευω τη εταιρεια KORRES και οτι φτιάχνει.
Δεν με εχει προδωσει ποτέ στην επιλογή μου απο κρεμα χεριων-κραγιον μέχρι και μανώ.



Με αυτο το ομορφο πακετακι θα ξεκινησω αυτο το νεο θεματικο για μενα μπλογκ.
 Ανοιγοντας το σημερα το πρωι και με καλυτερο φως για τη φωτογραφια μου,οπως βλεπετε και εσεις υπηρχε


*Mascara 3D Volume Intense, εμπλουτισμένη με ηφαιστειογενή μεταλλικά στοιχεία, σε απόχρωση μαύρου
  *Eyeliner μακράς διάρκειας, εμπλουτισμένο με ηφαιστειογενή μεταλλικά στοιχεία, σε απόχρωση μαύρου
-*Μανώ νυχιών, σε απόχρωση μαύρου
  *Ξύστρα








Ενα μακρας διαρκείας eyeliner με ξεχωριστη ξύστρα και όπως βλέπετε ειναι ωραιο και προσεγμένο.
Δεν μουτζουρώνει, βγαίνει εύκολα







 Η μάσκαρα Professional Volume σε μαυρο χρωμα νο1,οπως λέγεται εδωσε ογκο στις βλεφαρίδες μου, εχει εντονο μαυρο χρωμα και τα  ηφαιστειογενή  μεταλικα στοιχεια θα δυναμωσουν τις βλεφαριδες μου. Το βουρτσακι του οπως παρατηρείτε και εσεις ειναι ιδανικο και εστρωσε το  χρωμα πάνω στη τριχα της βλεφαρίδας χωρις να την βαραίνει.



Το μανώ που ειναι το 98 Metallic Black με κατέκτησε απο τη στιγμη που απλωσα τη πρωτη πινελια στο νυχι μου.
Οκ οκ λατρευω τα μανω Κορρες-KORRES και αυτο το μανώ απλά με επιβεβαιωσε.
Αντικειμενικα,χρειαζεται 2 στρωσεις και ειναι τοσο υπεροχο ωστε μολις τελιωσεις με τη μια στρωσει εχει στγνωσει ηδη για να εφαρμοσεις τη δευτερη.
Στεγνωνει άμεσα.
Το αποτελεσμα το βλέπετε στη φωτο.

Λαμπουν τα νυχια τοσο απο την ιδια τη ποιότητα του μανώ όσο και απο τα λαμπιριζοντα στοιχεία που περιεχει.Μενει τωρα να τα τεσταρω κατα τη διαρκεια της ημερας,οπου πλένω τα πιατα μου,κάνω δουλειες στο σπιτι χωρις γάντια,δε με βολευουν τα γαντια.Αν τη βγάλουν μεχρι το τελος της ημερας,αν και με άλλα μανώ της ιδιας εταιρείας ειχα αριστα αποτελεσματα στη 5η μερα εβλεπα ξεφτισμα,μα αυτο εχει να κανει και ποσο ταλαιπωρω χερια κλπ.Θα σας δειξω προς το βραδακι.

Αυτά από το ομορφο πακετακι  Black volcano Minerals από KORRES.



Να εχετε μια ομορφη μερα σμουατςς

2 comments:

  1. Είναι πανέμορφα τα καινούρια σετάκια του Κορρέ! Το μανό μπορώ να πω ότι το αγάπησα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σκεφτομαι να παρω και το κοκκινο σετακι..εχει ενα πολυ ωραιο lipstick <3

      Delete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .