On Line

web stats

Wednesday 17 October 2012

Αγορες απο διαδύκτιο και My Beautique Club


Τα πινελα μου τα εχω πολλα χρονια και σκεφτηκα να τα ανανεωσω οποτε αγορασα καινουργια απο το Beuty Town και επειδη χρειαζομουν και ενα ρουζακι Νο 5 ΙNGRID το παραγγειλα και αυτο.Κοστισαν 11.10 μαζι με τα μεταφορικα με την ACS .


Εγινα μέλος στο My Beautique Club του Hondos Center.
Τα μέλη του My Βeautique, έχουν τώρα την ευκαιρία να απολαύσουν μια σειρά από προνόμια όπως: αποκλειστικές προσφορές στα αγαπημένα τους προϊόντα, να μαθαίνουν πρώτοι τα νέα για τις τάσεις της μόδας, να δοκιμάζουν πρώτοι νέα προϊόντα και να συμμετέχουν σε special events και κληρώσεις για μοναδικά δώρα.
Σημερα πηγα για να πάρω το αποδεικτικό.Ενα μπρελοκάκι που με αυτο θα μπορω να εχω τα προνομοια του Club.Μαζι με το χρυσο μπρελοκακι μου εδωσαν και ενα τσαντακι με πινελα μακιγιαζ  και καθρεφτάκι της Maxfactor.Πολύ χάρηκα!!

 Αυτά είναι τα πραγματακια απο την εταιρεία Ten-Ten εκτός απο το σφουγγαράκι σε σχημα χειλιών που μου το έστειλαν δωράκι-δειγμα και τους ευχαριστώ!Αγόρασα λοιπόν
*Lipgloss USHAS No22
*κραγιον Νο 22 Mina
*κραγιον Νο 307 BeautyLine
*Double Eye Pencil σε αποχρωσεις πράσινου
*Double Eye Pencil σε μαυρο-ασπρο
Συνολο 10.20 +3ε τα μεταφορικα με την ACS.


Η συναλλαγη εγινε με προπληρωμενη κάρτα απο τη Πειραιως και ειναι ο πιο ευκολος τρόπος να αγορασεις κάτι,αρκει βεβαια να εχεις φορτίσει τη καρτα με χρημα.Κοινως να εχεις βαλει λεφτα.
Και οι δυο παραγγελείες εγιναν Σαββατο πρωι και η παραλαβη και των δυο ηταν σημερα :)



Και εδω βλεπετε ολα οσα πηρα στα χερακια μου  ..
Happy happy Day :) και τα γενέθλια μου ειναι σε 3ις μερες χεχεχ.

Τι άλλο αραγε θα αποκτησω μεχρι τότε;





9 comments:

  1. Θα μπορουσα να ρωτησω πως γινεται κανεις μελος στο my beautique και τι παιζει με τα πινελα? Το βλεπω παντου αλλα στη σελιδα τους στο fb δε μου ανοιγε το link που εξηγει...

    ReplyDelete
  2. Μπορεις να ρωτας οτι θέλεις ματακια μου :) Αλλωστε αυτος ειναι ο σκοπος για τα Blog Μοδας αισθητικής και μακιγιαζ, ετσι δεν ειναι;Αμελησα να βαλω το link https://www.facebook.com/MyBeautiqueGR .Πας κανεις like .Στο tab που λέει Timeline (Βρισκεται ανάμεσα στο My Beautique και το Now, θα βρεις την επιλογη “Εγγραφή στο club” μπαινεις και ακολουθεις τα βήματα.Μολις κανεις την εγγραφη σου,πας στο καταστημα HC της περιοχής σου και ζητάς το αποδεικτικο για το Club και αν δεν εχει εξαντληθεί το δωράκι στο δινουν. :) ελπιζω να βοηθησα σματς :)

    ReplyDelete
  3. Τέλεια, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Ανέβασα ένα μεγαλούτσικο review για τα καλλυντικά essence, αν σ'ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά! :)

    ReplyDelete
  4. Ναι,σουπερ!!Με ενδιαφέρει η Essence ..ερχομαι να σε διαβάσω <3 σματς!

    ReplyDelete
  5. Σε ποια Hondos υπάρχουν διαθέσιμα τα πινέλα του My Beautique?

    ReplyDelete
  6. Σε ολα τα Hondos Center αρκει να μην εχουν εξαντληθει.Τα πινελα ειναι Maxfactor δωρο για την εγγραφή στο My Beautique !

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  7. Τι νεα εχεις απο το Μy Beautique? Δεν βρισκω πια την σελιδα στο facebook...

    ReplyDelete
  8. Ναι το γνωριζω!Και εγω απόρησα!Απλα περιμενουμε την ανακοινωση των Hondos Center..θα σας ενημερωσω αμεσως μολις την κανουν..

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .