On Line

web stats

Monday 29 October 2012

Στη πολη για ψωνια

Καλημερα παιδάκια,

Εχω πολλά να σας γραψω για αγορες και δοκιμες στα προϊοντα που εκανα κατα τη διαρκεια του ΠαρασκευοΣαββατοκυριακου.

Βιάζομαι να πάω για ψωνια στο κεντρο στα Χανιά οποτε θα με υποστείτε για πολύ λίγο.

Αυτη τη στιγμη δοκιμάζω τη IDELIA PRO από VICHY από τα δειγματακια που ειχαν περιοδικα ομορφιας.
Βεβαια δεν ειναι αρκετη η κρεμουλα,αλλα τα δειγματα φτανουν για χρηση μιας βδομαδας οποτε μεχρι το τελος αυτης θα ξέρω και θα σας γραψω γιαυτη και αν θα την αγορασω τελικα οπως εχω σκοπο.Παντως δευτερη μέρα που τη εχω εφαρμόσει στο προσωπο μου και πραγματικα με εχει κερδισει.Ελαφριά,ωραιο απαλό αρωμα,ωραιο ροζουλι χρωμα και τέλεια απορροφητικότητα.

Δεν αφηνει ιχνη στο προσωπο.Ασε που το δειχνει πιο φωτεινό.

Πιο αναλυτικα θα σας τα περιγραψω το Σαββατο που θα τελειωσει η βδομαδα δοκιμής.

Παράγγειλα δυο μανώ απο FLOMAR.Οι περισσοτερες την ξερετε και δυστυχώς δεν εχουμε στα Χανια αντιπρόσωπο,οποτε και εκανα διαδικτυακή παραγγελία
Ηθελα να κάνω και αλλα ψωνια,αλλά ήθελα να δοκιμασω  τα μανω για αρχη.
Εχουν δυο τρόπους πληρωμης μέσω καρτας προπληρωμένης η μη απο Eurobank και με αντικαταβολή.Να κάνω αλλη προπληρωμενη το αποκλειω εχω απο Πειραιώς και ειμαι κατενθουσιασμένη οποτε επέλεξα με αντικαταβολή.Λογικα μεσα στη βδομαδα θα εχω τα μανω μου!

Περιμενω ενα πακετακι απο μια φαρμακευτική εταιρία για να δοκιμασω τα προϊοντα της,το πακετακι απο αντιπροσωπο AVON τη φιλη μου Νενα και θα ξεκινησω αγορες για ρουχα.
Θα σας γραφω και για αυτα.Βεβαια οι περισσοτερες πληροφοριες θα αφορουν τα μαγαζια  Χανιων και τις κοπελιες που μενουν εδω,αλλά θα προσπαθησω να κοιταξω και διαδυκτικά μαγαζια για online αγορές.

Οφου αργησα!Πάω για ψωνιααααα!!

Σμουατςςςςςςςςςςς!!




No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .