On Line

web stats

Wednesday 24 October 2012

Elle Νοεμβρίου

Και ναι το εχω στα χερια μου!
Δεν το εχω μελετήσει ακομα.
Για οσες με ρωτησαν για τη μασκαρα Shoking του YSL (for a false lash effect) που δινει δώρο , ειναι δείγμα και επειδη φοραω τη μασκαρα KORRES black volcano Minerals δεν τη δοκιμασα ακομα.


Το βουρτσακι δεν με πολυ τρελαίνει πάντως.

Αυριο θα σας εχω λεπτομέρειες. 



Το περιοδικό είχε όπως πάντα δειγματάκια.

Στη πρωτη απο τις τρεις σελίδες   που διαφημίζει το άρωμα narciso rodriguez,
σηκώνοντας το χαρτακι που υπάρχει στη γωνία μπορεις να το μυρίσεις.
Δεν μπορω να εχω αποψη για την πραγματική του αισθηση γιατι εχει αλλοιωθεί λόγω χαρτιου και μελανιου (δεν το εχετε σκεφτει αυτο ε;) οπότε θα το τεσταρω οποτε πάω στα Hondos ή στα Sephora.
Πάντως σε γενικες γραμμές και όσο μπορω να κάνω κριτική σε αυτη τη μικρη αισθηση του αρώματος, μύρισα λίγο τη γλύκα του μελιού-λίγη βανίλια-πορτοκάλι.
Ελαφρυ και εντυπωσιακό συνάμα.
Επίσης ειχε μεσα το κλασσικο VICHY IDEALIA PRO εχω αλλα δυο τετοια απο περιοδικα ομορφιας,θα τα δοκιμασω καποια στιγμη .
Το άλλο δειγματακι το οποιο χαρηκα παρα μα παρα πολυ οταν το ειδα,ηταν της αγαπημενης LOREAL το OLIO Straordinario.
Υπαρχουν δυο είδη αυτού του λαδιου.Το ενα με τη κοκκινη ετικετουλα μπροστα εχει φιλτρα UV για βαμμενα μαλλια και το άλλο ειναι σαν το δειγματακι της φωτογραφιας με κιτρινη ετικετουλα μπροστα.Εγω εχω ανταυγιες οποτε το δειγματακι πιθανον να μη εχει την ιδια επιδραση που θα ειχε το άλλο προϊον,αλλά θα δειξει.

Εχει 6 σπανια ελαια όπως
  • λωτό,
  • χαμομήλι,
  • τιαρέ (κοινως νυχτολουλουδο),
  • λευκής μαργαριτας,
  • ρόδου 
  • και λιναριου.
 Το κάθε ενα ελαιο εχει ξεχωριστη δράση.

Αυτος ειναι ενας απο τους λογους που θέλω παρα μα παρα πολυ να το δοκιμάσω στα μαλλάκια μου.
Εχει πολλες χρήσεις,αλλο ενας λόγος που θα το αγοράσω.
Μερικες απο αυτες ειναι οτι μπορει να χρησιμοποιηθεί ως μάσκα μαλλιων,για μπουκλες 
(αυτο θέλω να το δω),για προστασια απο τη βαφη και το σιδερο-πρεσσα μαλλιων και φυσικα 
για προστασια απο τον Ηλιο.

Εχω μακρια με ανταύγειες μαλλιά και ανυπομονώ να το δοκιμάσω!!!
Πήρα μέρος και στο διαγωνισμο της Αρτεμουλας μιας υπεροχης Beauty Blogger που το εχει giveaway στο φατσοτεφτερο.

Αυτα λοιπόν για τα δωρακια του περιοδικου.Ανυπομονω να το ξεφυλλισω !!!

Φιλουρες τσι ομορφες μουρες σας!!!

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .