On Line

web stats

Wednesday 24 October 2012

Nivea for men

O αντρας μου ειναι κυριολεκτικα Workaholic
Ωρες μελετης και εργασίας,εχουν αντίκτυπο στο προσωπο του.
Οποτε του διάλεξα αυτη τη κρέμα η οποια εχει Q10 και βοηθάει στη σωστη ανάπλαση του δερματος.Μη ξεχνάτε οτι το Q10 ειναι ενα ενζυμο που μπορουμε να το βρουμε σε κάθε κύτταρο μας και ειναι αυτο που δινει ενέργεια στο κύταρρο.Προερχεται απο τη λεξη ubiquitous που σημαινει "βρισκεται παντου".Οπως όλες πια οι κρέμες εχουν βιταμίνη Ε αλλα και ηλιακά φίλτρα που προστατευουν την επιδερμίδα.

Το βασικό σε αυτη τη κρέμα οπως μου ειπε και εκείνος,ειναι οτι το δερμα την απορροφάει γρήγορα χωρις να αφηνει λιπαρότητα και γυαλάδα.Εχει δει αποτελέσματα στη υφη του δέρματος και δεν φαινεται μια ξηρο και κουρασμένο.





Επειδη οπως σας ειπα εργάζεται πολυ,υπαρχουν φορές που δεν προλαβαινει να ξυριστεί στο σπιτι.






Εχει λοιπόν ενα σετ ξυριστικά προϊοντα   στο ντουλαπάκι .






Εκτος απο ενα αλλο προϊον που ανεφερα σε προηγουμενο ποστ άλλης εταιρίας,το οποιο το εχει στο σπιτι,ειναι το δευτερο αγαπημενο του.
Ειναι Nivea  που σημαινει οτι ο αφρος του ειναι αρκετα ενυδατικος,φροντιζοντας την επιδερμίδα και δεν την ξηραίνει.
Κάνει το ξυρισμα παιχνιδάκι.
Μεταξυ μας, παλιοτερα που χρησιμοποιουσα αφρο και οχι σαπουνι που κάνω τωρα για το ξύρισμα στα πόδια, αυτη προτιμούσα και με ειχε βολεψει απιστευτα επειδη ποτέ δεν κοβόμουν και τα πόδια μου ειχαν μια απιστετη αισθηση απαλότητας σε σημείο που και ενυδατική να μην εβαζα το δερμα ηταν λαμπερο και σαν ενυδατωμένο.




 Μολις ξυριστεί λοιπόν βάζει αυτο το After Shave.

Ειναι απαλο και φροντιζει την ξυρισμένη επιδερμίδα βάζοντας ενα ακομα λιθαράκι στη περιποίηση του αντρικου προσωπου.
Σε συνδιασμό με το παραπάνω αφρο,η επιδερμιδα του συζύγου μου ειναι τοσο μαλακή χωρις ερεθισμούς και κοκκινίλες,με διακριτικό άρωμα σαν ταλκ.

Το ξέρω οχι γιατι μου το ειπε αλλα επειδη εκανα το δικο μου τεστ.
Φιλάκι στο μαγουλάκι.
Φιλάκια θα ελεγα μιας και ενα ποτέ δεν ειναι αρκετο με τετοια επιδερμίδα :)




Eνα προϊον αγαπημενο μεχρι στιγμης μιας και στρωνει ευκολα στο μαλλι,me dynato kr;athma διατηρει το wet look ολη μερα οπως το εχεις δημιουργήσει (λογια του αντρος μου) και δεν δημιουργει ασπριλες και κατάλοιπα στα μαλλια λες και εχεις πυτιρίδα που πεφτει πανω στο ωμο.

Αυτο ειναι το Aqua Gel από τη Nivea.






No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .