On Line

web stats

Sunday 21 October 2012

Αντρικα προϊοντα περιποίησης L Oreal

Σήμερα θα αναφερθώ σε τρία προϊόντα που χρησιμοποιεί ο άντρας μου αρκετό καιρό τώρα.

 L OREAL από τη σειρά "Men expert"

Μετά από συζήτηση που είχα μαζί του σχετικά με τα προϊόντα αυτά μου είπε ότι ειναι ρακετα ικανοποιημενος με την ποιότητα L OREAL.

Ξυρίζετε σχεδόν καθημερινά χρησιμοποιώντας τον Αφρό για ευαίσθητες επιδερμίδες με Aloe Vera.
Μια ποσότητα σε μεγεθος καρυδιου αρκει για να την απλωσει στο βρεγμενο δερμα του και να ξεκινησει το ξύρισμα.Το  πρακτικο ντισπενσερ  βοηθάει πολυ.
Η λεπίδα του ξυραφιού να γλιστράει καλύτερα  και κόβει τη τρίχα χωρίς να ερεθίζει το δέρμα.

Η αλόη που περιεχει ο αφρος, καταπραΰνει το δέρμα απο τη διαδικασία ξυρισματος ,δεν το αφήνει να κοκκινίσει και συνάμα το ενυδατώνει.


Ενα ακομα προϊον απο την εταιρεία αυτη ειναι το Vita Lift Eye.
Βασικα, εγω του την ειχα πάρει αυτη μιας και ειναι καλο γυναικε ςκαι αντρες να προσεχουμε τη περιοχη γυρω απο τα ματια.
Οι σακούλες κάτω απο τα ματια ειναι ενα θέμα ακόμα και ξεκούραστος να ειναι ενας αντρας.Να ναι καλα οι εταιρείες καλλυντικών που σκεφτηκαν να δημιουργήσουν προϊόντα για τη περιποίηση του προσωπου των αντρων.

Αν παρατηρήσετε την συσκευασια θα δειτε δυο σωληνακια.
Ενα πορτοκαλι και ενα γκρι.
Δυο σωληνάκια διπλή δράση
Το πορτοκαλί σωληνάκι περιεχει τζελ που βοηθαει στη μείωση της σακουλας κατω απο τα ματια,περιποιείται και βελτιωνει το δερμα κάτω απο αυτα.
Το Γκρι περιεχει μεταξένια κρέμα με προρετινολη,που γεμιζει τις ριτιδες γυρω απο τα μάτια.
Η μιξη και των δυο,βοηθάει επίσης στη ενυδάτωση του δερματος εκείνης της περιοχης για ολοκληρη ημέρα,κάνοντας το πιο λαμπερο εξαλείφοντας τη θαμπαδα και την αισθηση κουρασης.

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .