On Line

web stats

Wednesday 17 October 2012

Bioten Αγάπη μου!

Hola chicas ¡ya estoy aquí! 

Πςςς !!Το ισπανικο μου τα πάει ναι;

Γεια σας κοριτσια!
Ειμαι εδω για αλλη μια ανάρτηση σχετικα με προϊοντα που χρησιμοποιω και που εχω λατρεψει.

Οπως καταλάβατε απο το τιτλο θα γράψω για τέσσερα από τα  προϊοντα Bioten.

Θα ξεκινήσω με ενα απο τα  αγαπημένα μου γαλακτώματα σώματος,το οποίο χρησιμοποιούσα ολόκληρο το καλοκαίρι .
Το Refreshing Body Lotion στη κίτρινη συσκευσια για κανονικο δέρμα με άρωμα Lime και Κυδώνι.
Το σώμα μου έχει πλήρης ενυδάτωση με ενα αναζωογονητικό αρωμα που διαρκεί ωρες.
Το δέρμα το απορροφάει γρήγορα χωρίς να αφήνει ιχνη για να κολλάει,ειναι απαλό και ανανεωμένο.
Μετά την εφαρμογή ειχα μια  αψογη, γυαλιστερή ,ενυδατωμένη όλο υγεία επιδερμίδα για ολόκληρη μέρα.Πολύ σημαντικό για μια εργαζόμενη γυναίκα.

Επόμενο προϊόν ειναι η κρέμα ημέρας Skin Moisture για ξηρό και ευαισθητο δερμα.

Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι πολύ να βρω κρέμα ιδανική για το πρόσωπο μου. 
Δεν αντεχω τις παχιές κρέμες οπου απλωνεις απλωνεις και απλωμο δεν εχουν και οι κρέμες που βάζεις ή δεν βάζεις το ιδιο σου κάνει.Ή με πιάνει φαγούρα ή να βγάζω σπυράκια απο αντίδραση σε καποια ουσια της κρέμας.
Όσο μεγαλώνω παρατηρώ οτι αλλάζουν οι αναγκες του δερματος.Χρειαζεται περισσοτερη ενυδάτωση και φροντίδα απο ποτέ.
Και για να μη στα πολυλογω αναγνώστρη και αναγνωστρια μου,αυτη η κρέμα της Bioten όχι απλά με βολεψε πολύ,αλλά δεν νιωθω οτι ξεραίνεται το δερμα μου κατα τη διαρκεια της ημέρας ωστε να μοιαζω σαν  σταφίδα.Το βλέπω πιο λαμπερο,δροσερό και πιο ανανεωμένο.

Ισως βεβαια εχει να κανει το οτι πριν εφαρμόσω τη κρέμα ημερας,καθαρίζω το προσωπο μου με τη κρεμα καθαρισμου της Bioten, η οποία περιεχει βιταμίνη Ε .Αυτη η βιταμίνη εχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες που προστατεύουν τον ανθρώπινο οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου, οι οποίες δημιουργούνται κατά το μεταβολισμό (πως τα λέω-ειδες τι κανει το διαβασμα; χαχαχ) .Είναι το καλύτερο δώρο για την επιδερμίδα.Επίσης το γάλα βαμβακιού που υπάρχει στη σύνθεση της κρέμας καθαρισμού,μειώνει τους ερεθισμούς στο δερμα και συνάμα το θρέφει.Καθαρίζει και μαλακώνει το πρόσωπο χωρίς να το ξεραίνει.
Must have αυτη τη κρεμα προσωπου αλλά και τη κρεμα καθαρισμου.

Κρέμα νυχτας δεν εχω βάλει ποτέ μα μιας και με βολεψε αυτη η κρεμα  λέω να ξεκινησω με την αντίστοιχη για το βράδι.


Και για το τελος αφησα ενα προϊον που ειναι μόνιμα στη τσάντα μου από τότε που το πήρα και που χρησιμοποιώ πρωί μεσημέρι και  βράδυ πριν κοιμηθώ για καλύτερη απορρόφηση.
Μιλάω για την ενυδατική κρεμα χεριών.
Δροσερή, με υπέροχο αρωμα αμύγδαλου που χαλαρωνει τις αισθησεις.Τα χερια την απορροφούν γρήγορα χωρίς να υπάρχει αίσθηση λιπαρότητας.Η περιεκτικότητα του σε γιαούρτι βοηθά στο να καταπραΰνει και να μαλακώσει μαζι με τα ελαια αμυγδάλου ,τα ταλαιπωρημένα και ξηρά χέρια απο τις καθημερινές εργασίες .Εγω που τη χρησιμοποιω μετα τις εργασίες τοσο στο σπίτι όσο και στο γραφείο ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενη.
Εχει γινει μια απο τις αγαπημενες κρέμες για τα χερια.

Αν εξαιρεσεις τη κρέμα προσωπου που κανει 5 με 6 ευρω αναλογα το καταστημα τα υπολοιπα προϊοντα κοστιζουν απο 2 μεχρι και 3μιση ευρω περιπου, πάλι αναλογα το καταστημα.

Αυτα ειχα να πω για τα συγκεκριμενα προϊοντα Bioten,στα οποια βρήκα μόνο θετικά στοιχεία.
Πιστεψτε με,αν εβρισκα κατι που δεν με ευχαριστεί θα το εγραφα ,μήπως και καποιος απο την εταιρία το δει και το διορθώσει (και μετα ξύπνησα-πόσες πιθανότητες εχω να το διαβάσει καποιος απο την εταιρεία;Καμιά;Μαλλον )









2 comments:

  1. Tην τίμησα και εγώ τη bioten, ποιοτική και οικονομική!
    (Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα σου, αν θέλεις κάνε και παρακολούθηση, θα ακολουθήσουν αρκετά reviews τις ερχόμενες ημέρες :) )
    toothfairygardy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολυ :) που ηρθες εδω :)σε παρακολουθω :)

      Delete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .