On Line

web stats

Tuesday 30 October 2012

Ευχαριστώ LIERAC HELLAS

Ηρθε πακετο σήμερα!
Ο τυπος της ACS θα με βαρεθει στο τελος χαχαχ.

Καποια απο αυτα τα προϊοντα  που βλέπετε στη φωτογραφία ,
ήθελα πολυ να τα δοκιμάσω καιρό.
Μα αν δεν τα δοκιμάσεις πως θα ξέρεις αν ειναι τα κατάλληλα για σενα για να συνεχισεις με την αγορα αυτών;

Οπότε ηρθα σε επαφη μαζι τους και νααατααα!!!

Μεσα στο πακετακι υπηρχε και μια καρτουλα,που πραγματικα εκτίμησα απιστευτα πολύ .

"Καλή Απόλαυση" with Compliments Αλεξάντρα Βενουλα.

Σας ευχαριστω πολύ κα.Βενουκα!

Ανυπομονώ να τα  απολαύσω .

Θα επανελθω με την αποψη μου και τις προτιμήσεις μου για τις τελικες αγορες .

Φιλάκια Πολλα πολλα!!





2 comments:

  1. Aναμενω την αποψη σου Ευγενια μου! Προσωπικα εχω δοκιμασει 2-3 δειγματακια ως τωρα κ ειμαι εντυπωσιασμενη!
    Πολλα φιλια!!

    ReplyDelete
  2. Ομορφια μου αγαπημενη!!!
    Υπεροχα τα προιοντα τους!
    Ηδη χρησιμοποιησα καποια για 2 βδομαδουλες και συνεχιζω γιατι ειναι καμποσα.
    http://omorfakamomata.blogspot.gr/2012/11/premium-serum-initiaticphyto-hair-care.html προχθες εγραψα για καποια απο αυτα..
    Τη Κυριακή δοκιμασα τη πορτοκαλι μασκα προσωπου και κατενθουσιαστικα θα ακολουθησει κριτικη τις επομενες μερες!Περιμενω και τη δικη σου κριτική :)

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .