On Line

web stats

Saturday 27 October 2012

GiveAway από τη Sissi



1Ο δωράκια. Βέβαια στο κουτί βλέπετε 9, αλλά το δέκατο θα μας το αποκαλύψει στην πορεία!


Πάμε λοιπόν να δούμε τι πήρε για το Giveaway:

- Kiehl's Superbly Restorative Argan Dry Oil: Έλαιο Αργκάν για μαλλιά, πρόσωπο, σώμα... Ενυδάτωση στο φουλ!
- Εstee Lauder Sensusous 50 ml: Ένα πολύ ιδιαίτερο άρωμα, γαι ιδιαίτερες γυναίκες!
- Hydraphase XL Legere: Μια ελαφριά σε υφή, όμως πλούσια σε ενυδάτωση κρέμα
- Dior Rouge: Ένα υπέροχο κραγιόν σε μιθα απόχρωση φθινοπωρινή που ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες!
- TBS All-In-One BB Cream: Σας έχω μιλήσει πολλές φορές γι' αυτήν, οπότε ήρθε η ώρα να τη δοκιμάσετε!
- TBS Tea Tree Pore Minimizer: Γι' αυτό και αν σας έχω μιλήσει...  Τέλειο primer!
-TBS Vitamin E spray: Σταθεροποιεί το μακιγιάζ, δροσίζει και ενυδατώνει!
-2 παλέτες με σκιές από τη L' Oreal: Αγόρασα ακριβώς αυτές τις δύο και για μένα, οπότε σε επόμενο ποστ θα δείτε και swatches. Tέλεια απόδοση χρώματος και διάρκεια
-????? :  Δώρο έκπληξη!!!

To blog της ειναι  Sissi's Place μπείτε ακολουθείστε τις οδηγίε ςκαι που ξέρεις ισως εσυ να εισαι η νοκητρια ή ο νικητης :)
Βεβαια πηρα και εγω μέρος τι ερωτησεις ειναι αυτες χεχεχεχ ..

Με αγαπη

Ευγενία

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .