On Line

web stats

Wednesday 17 October 2012

Chanel

Τελευταία ανάρτηση για σήμερα 2 προϊόντα από τη Chanel που μου πήρε ο άντρας μου πριν από δυο μήνες περίπου που είχε ανέβει Αθήνα.
Θα ξεκινήσω απο το Lift Lumiere Smoothing and Rejuvenating Eye Contour Concealer το Νο 30 Abricot Lumiere.Λόγω έλλειψης σιδήρου στο αίμα,κοινώς σιδηροπενική αναιμία,εχω τεράστιους κυκλους ειδικα μια βδομαδα πριν και μετα τη περιοδο,παρόλο που παίρνω Legofer φιαλίδια συμπληρώματος σιδήρου είναι.
Οπότε χρειάζομαι ενα καλο Consealer και σούπερ κάλυψη.Συνήθιζα να χρησιμοποιω το Νο3 απο BodyShop το οποιο με ικανοποιουσε αλλά οχι απόλυτα.



Εχει αντλια για τη κατάλληλη δόση ,όπως βλέπετε στη φωτογραφία,υπεροχη κρεμώδη υφη, δινει λίγη φωτεινότητα στη περιοχη που το χρειάζομαι,δηλαδη γυρω απο το μάτι.
Δυστυχώς δεν μου κάνει 100% τελεια καλυψη των μαυρων κυκλων μου.Οπότε θα συνεχισω να ψάχνω για το προϊον που θα μου "δωσει" αυτό που θέλω.





Τη λατρεψα αυτη τη σκια ματιων με το που την ειδα.Ειναι η Νο 417 Beige Lame.Μου θυμίζει Χριστούγεννα μιας και αν δεν κανω λάθος ειναι απο τη Χριστουγεννιατικη συλλογη της :)
Εχει το χρώμα της αμμου και του κεραμιδιου με shimmer στοιχεία,ενας μαγευτικος συνδιασμός,που δινει στο μάτι μια υπεροχη λάμψη χωρις να το βαραίνει .Απλα Υπεροχη!

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .