On Line

web stats

Thursday 1 November 2012

Καλό μηνα-ORZENE review

Καλο μήνα να εχουμε με πολλες ομορφες στιγμές.

Σήμερα θα σας μιλήσω για ενα σαμπουαν για τα μαλλια το ORZENE 2 σε 1.
Ενα προϊον που δεν ειχα ξαναδει και επειδη ειμαι λάτρεις της ORZENE  και του σαμπουαν για βαμμενα μαλλια ειπα να το δοκιμάσω αφου ειναι για όλους τους τυπους μαλλιων.

Ολοι θυμόμαστε την ατακα "μη το πιείτε λουστείτε" μιας και ειναι φτιαγμένο με εκχυλισματα βρώμης.

Συμφωνα λοιπον με τα δυο σε ενα σαμπουαν,μαζι με το σαμπουαν περιεχουν και μαλακτικο ετσι ωστε να κερδιζεις χρόνο και με μια κινηση να εχεις λαμπερα και εντυπωσιακα μαλλια.

Το συγκεριμενο εχει και το ελιξήριο λάμψης για περισσότερη λάμψη,τη προβιταμίνη Β5 για να αυξάνει την αντοχη της τρίχας,αλλά και σιλικόνη  για να προστατευει τα μαλλια απο τις υψηλες θερμοκρασίες (οπως πιστολάκι,κεραμικη κλπ)

Το χρησιμοποιω εδω και μια βδομάδα .
Επειδη τα μαλλια μου εχουν ξανθιες ανταυγιες αρα χρειαζονται ενυδάτωση αρα μαλακτικη και μια φορα το μηνα μασκα,παρατηρησα οτι ναι μεν κανει καλο αφρο ,καθαριζει και δυναμωνει τη τριχα οπως ολα τα orzene , στο τέλος που πρεπει να χτενίσω τα μαλλια μου και να τα στεγνωσω,ειχα ενα θέμα. Οι ανταυγιες ηταν ξερες,αφυδατωμένες και οσο προσπαθουσα να χτενισω τα μαλλια τραβουσα ενα ζορι.Δεν πηγα να βάλω μαλακτική γιατι ηθελα να δω πως θα συμπεριφερθουν στο στέγνωμα και το κεραμικο.Αφου τα στεγνωσα,αχ υπεροχο το αρωμα του σαμπουαν , αρχισα να δουλευω τουφες τουφες τα μαλλια και να τα ισιωνω με κεραμικη.Το αποτελεσμα ΑΨΟΓΟ.Εκει δεν ταλαιπωρηθηκα μιας και το ισιωμα ηταν παιχνιδακι και δεν μυριζαν τα μαλλια που σημαινει οτι αντεξαν στην υψηλη θερμοκρασια του μηχανήματος.Τη δευτερη φορα που το ξαναχρησιμοποιησα  ειχα τις ιδιες δυσκολίες στο τελος,ξηρες οι ανταυγιες και ζορια στο ξεμπλεγμα. Πηγα και τους εβαλα μαλακτικη για βαμμενα απο Orzene και ηρθαν στα καλα τους.
Αποτέλεσμα, αν δεν βάλω μαλακτική ταλαιπωρω τα μαλλια μου στο χτενισμα οποτε αυτο το προιον δεν ειναι για μενα τουλαχιστον οχι χωρις μαλακτική.


Εσεις εχετε χρησιμοποιησει κανενα προϊον απο Orzene;Για πειτε μου την αποψη σας.




No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .