On Line

web stats

Sunday 4 November 2012

Αστειο περιστατικο

Ειχα που λετε βάλει τη φωτο απο προιοντα στη σελιδα της εταιριας απο τη οποια τα ειχα αγορασει και την ευχαρίστησα για την γρηγορη αποστολη τους.
Μετα απο λίγο ηρθε πριβε ενας αντιπροσωπος που με ρωτουσες αν ειχα πάρει δωρακι και αν εχουν τη διευθυνση μου.
Ξαφνιαστηκα γιατι,πως θα μου στελνανε τα προιοντα που αγορασα αν δεν ειχαν ηδη τη διευθυνση μου;
Της το ειπα και εκεινη μου ζητησε συγνωμη γιατι νομιζε οτι ειμαι Blogger .
Εριξα κάτι γέλια!!!!
Της απαντησα οτι blogger ειμαι και πως αν θελουν να στειλουν δωρακι δεν θα ελεγα οχι.
Ποιος λεει οχι σε δωρακια!
Εκεινη ομως με παρέπεμψε σε beauty shop (?) στη πολη μου που εχει προιοντα της εταιριας για να πάω να ψωνισω απο εκει μιας και της ειπα οτι ειχα σκοπο να αγορασω και αλλα προιοντα οπως και θα κανω γιατι θέλω να δοκιμασω το foundation και το concealer της κ.α .

Αυτο το γεγονος με εκανε να αναλυσω πολλα πραγματα και να αναθεωρησω ακομα περισσοτερα .

Ειναι χωρισμενοι δυο κοσμοι;
Ο κοσμος της μπλογκοχωρας και ο αλλος των αγοραστων που πραγματικα εκει χρειαζεται να στοχευουν οι εταιρίες;
Οκ και οι μπλογκερς ειναι αγοραστες αλλά αυτο το "Ααα τότε μάλλον έχουμε μπερδευτεί !! Τα δωράκια ήταν για κάποιες bloggers !!"το θεωρησα καπως.
Οκ τοτε ειχα μονο 10 ατομα γραμμενα στη λιστα που με παρακολουθούν so what?
Με ενδιαφέρει να εχω λίγους και καλους και οχι 500 και 1000 λόγω Giveaway και να τους αναγκάζω να κανουν like  σε σελίδες και λοιπα για να παρουν μέρος.

Πραγματικά ξαφνιάστηκα και ηθελα απλά να το μοιραστω μαζι σας γιατι μου φανηκε τόσο αστειο !

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .