On Line

web stats

Monday 26 November 2012

Μπλαμπλαμπλα και ενα ιου

Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους.

Τη περασμενη εβδομάδα δεν ειχα ορεξη να γραψω τίποτα.

 Κρατουσα και κραταω σημειωσεις για προιοντα που δοκιμάζω,που αγοράζω που θα ηθελα να αγορασω.
Κάνω λιστα αγορων για τα Χριστουγεννα,σχεδιαζω διαφορα που εχω στο μιαλό μου και που θέλω να υλοποιησω.

Διάβασα και ενα αρθρο για να συστατικα που εχουν κρεμες και ειδη μακιγιαζ και ανατριχιασα.
Εχουμε κολλησει στο paraben μια επικίνδυνη χημική  ουσια  παραμερίζοντας πολλες άλλες,λες και ειναι αυτό.
Θα αφιερωσω αλλη αναρτηση για το κείμενο που διαβασα αναφεροντας και που το διαβασα και απο κατω απο το κειμενο θα δειτε θετικες και αρνητικες αντιδρασεις,μα και προτασεις για αντιστοιχα φυσικα προιοντα.


Τη Τριτη πήγα στα Sephora εδω στα Χανια και ζητησα τις παλετες Sleek.
Δεν υπηρχε ουτε μια.
Ειχαν ερθει τη προηγουμενη μέρα συμφωνα με γενικο δελτιο τυπου που ελεγε οτι η διανομη και πωληση αυτων θα γινοταν απο Δευτερα.Τζιφος.
Ξενερωσα πολύ!Ηθελα να πάρω καπου 5, δυο για μενα και τις αλλες για δωρακια.
Εκατσα μετα  και χαζευα τα διαφορα stands και προσπαθουσα να εντοπίσω τα προιοντα που κατα καιρους Beauty Bloggers και Vloggers εχουν μιλησει για αυτα.

Καποια προιοντα τα θεωρησα πολύ ακριβα.
Ειδικα της ιδιας της εταιρίας τα οποια θα επρεπε να ειναι πιο προσιτα και οικονομικά.Δεν σου λέω να κανουν ενα ευρω η 5.Απλά θεωρω οταν εχεις κάτι 15 και 25 ευρω καλια το εχω να βάλω αλλα 10, 15 και να πάρω απο πιο επώνυμη μάρκα Εστε Λοντερ κλπ .


Ενιγουεις,μετα πηγα απεναντι στα Body Shop.
Ειχα να πάω απο τοτε με την εκπτωση στο περιοδικο Mirror.Δυστυχως δεν χρησιμοποιησα την εκπτωτική καρτα γιατι απλα δεν ειχα χρονο να πάω.Πηγα  τοτε για να ενημερωθω.
Εκει,εψαξα να βρω δωρακια για τα κοριτσια που γιορταζαν.Εκμεταλευτηκα την εκπτωση σε αφρολουτρα,σχεδον μιση τιμη τα ειχαν,πήρα ακομα και   Body Lotion συν καποια εξτρα αρωματακια.
Αφου ψωνισα τα δωρακια μου και ειχα λιγο χρονο στη διαθεση μου,επιασα να τεσταρω  κάποια από τα προιοντα για τα οποια ειχα διαβασει και ακουσει τα καλυτερα αλλα και αρνητικα σχολια οπως το παρακάτω προιον.
8 στις 10 εκθείαζαν το προιον .
Και τι καλο που ειναι.Ανοιγει τους πορους,ειναι καταπληκτικό θα το ξαναπερνα,ελεγαν σε αναρτησεις και σε βιντεο!!
Πραγματικα τωρα;

Το Tea Tree Pore Minimiser το μισησα!
Απαισια αισθηση,αισθηση βιξ,απαισια μυρωδια!
Και μιλάμε για μενα που μου αρεσει  η μυρωδια ευκάλυπτου!
Χαλια,απορω πως ενα προιον , μπορει να ειναι τόσο ιου.Σκεφτομαι τη μυρωδια και αηδιαζω.
Χρειαστηκε να πλυθώ καλα για να φυγει αυτη η μυρωδια!Ελεος;;;;;14 ευρω;;;
Τελικα,ειναι ολα μαρκετινγκ;
Μας περισσευουν λεφτα για να τα πετάμε ετσι;
Ευτυχως δηλαδη που το δοκιμασα προσωπικα και δεν εστειλα τον αντρα μου να μου το πάρει.
ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ

Τα lipbalm, body butter  τα ηξερα γιατι ειμαι οπαδος τους χρονια!
Ειναι τέλεια,μυριζουν απιστευτα, ειναι σουπερ εν υδατικά, ειδικα τους καλοκαιρινους μηνες που απλωνουμε τσι κορμαρες μας κατω απο τον ηλιο για να τους δωσουμε εξοτικ αποτέλεσμα!

Σας παραθέτω και το link απο τα Body Shop της Αμερικής να δειτε τι σουπερ εκπτωσεις κάνουν στα καινουργια τους προιοντα
 http://www.thebodyshop-usa.com/makeup/new-makeup-products.aspx

Εμεις αραγε θα δουμε ποτε τετοιες εκπτωσεις;;;;

Αυτααα!!
Αρεσαν η οχι αυτα ειχα να γραψω και να πω!

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .