On Line

web stats

Saturday 3 November 2012

Λοσιον Σωματος CIEN

Μέχρι τωρα τα προιοντα αυτα δεν εχουν προδωσει τις επιλογες μου.
Η εταιρία CIEN εχει γενικα καλες κριτικες για τα προϊοντα της,μα και η νυφη μου που ειναι απο Γερμανια εχει να πει  τα καλύτερα.
Βεβαια εκει στη Γερμανια και στα Lidl που τα πουλάει υπαρχουν σε χαμηλότερες τιμές απο οτι εδω στη Ελλάδα.
Την περασμένη βδομαδα πήρα λοιπον αυτη τη λοσιον.
Ηταν και σε προσφορα 1,99; αν θυμαμαι καλα.
Εχει διακριτικο αρωμα ξερετε,εκεινο της καθαριοτητας.
Δεν αφηνει ιχνη στο δερμα το απορροφάει γρήγορα και το σημαντικότερο για μενα,
το δερμα μου ηταν απαλο και ενυδατωμενο ολη τη μερα.
Μου αρεσει που εχει και δοσομετρητη και ετσι παίρνεις τη ποσοτητα που θέλεις.
Περιεχει ελαιο αβοκάντο που μένει στην επιφάνεια της επιδερμίδας σχηματίζοντας μια λεπτή μεμβράνη και παγιδεύει το νερό και  το συνδιαζει 
με τη πανθενόλη η οποία έχει την ιδιότητα να «τραβάει» το νερό 
και να το συγκρατεί στα κύτταρα του δέρματος.

Μολις τελειωσει σε μια δυο βδομαδουλες το υπολογιζω θα τη ξαναγορασω :)

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .