On Line

web stats

Monday 12 November 2012

Εκπτωση 30% Shephora

Μέχρι & το Σάββατο 17/11, 
όλα τα αγαπημένα σας αποκλειστικά brands 30% φθηνότερα!!
*** Εξαιρούνται οι one shot παλέτες Sleek & Front Cover

Ευκαιρια να γνωρισω απο κοντα 
τα προιοντα Benefit για τα οποια εχω ακουσει τα καλυτερα
και να παρω και ενα highlighter 

Να δοκιμάσω κανενα Foundation της Make Up for ever
και προιοντα Toofaced 
και πιθανον να εκμεταλευτω την ευκαιρια 
για μανο OPI

Ακουω το πορτοφολι να αναστενάζει μιας και ειναι σχεδον αδειο
ευελπιστω να γεμισει μεχρι το Σαββατο!!

Φιλούρες τσι μουρες!

2 comments:

  1. Αχ, ειδικά από benefit θέλω πολύ να δοκιμάσω κάποια προϊόντα.. Θα μας ξετινάξουν τα sephora με τις εκπτώσεις τους.. Πήρα πολύ ωραία πραγματάκια την προηγούμενη εβδομάδα και ήλπιζα να σταματήσουν τις εκπτώσεις για να μη μπαίνω σε πειρασμό :p
    xx

    ReplyDelete
  2. Νιωθω τοσο Makeupholic και MakeUp addict που κοιτάω το πορτοφολι μου αλλά και τη prepaid με υφος του στυλ,αχ και να ησασταν γεματα χαχαχχα.Η αληθεια ειναι πως ειδα και διαβασα πολλα για αυτη τη μαρκα και θέλω και εγω να εχω μια αποψη.Μεχρι τωρα εχω κρατηθει με τις εκπτωσεις τους διοτι θελω να ανανεωσω την ντουλαπα μου με νεο υλικο και αξεσουαρ.Τη βολτουλα στα Sephota δεν θα τη γλιτωσω πάντως ..σμουατς!

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .