On Line

web stats

Saturday 17 November 2012

Βραβείο Liebster


Το βραβείο έχει κάποιους κανόνες, οι οποίοι είναι:
  1. να δημιουργήσετε link από το blog που το παραλάβατε. Check!!!
  2. να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.Check!!!
  3. να δώσετε με την σειρά σας το βραβείο αυτό σε 5 άλλα blogs με λιγότερους από 200 followers.Check!!!
  4. να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.Check!!!
  5. να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις.Check!!!



το έλαβα από το Μαράκι που εχει το http://toothfairygardy.blogspot.gr/
Σμουατςςς κοπελαρα μου!!!
Σε ευχαριστω πολύ πολυ!!

Με τη σειρα μου λοιπον θα το δωσω στο

μακαρι να μπορουσα να βάλω και αλλα αγαπημενα blogs


 
Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά?
Φορέματα 

Που διασκεδάζεις πιο πολύ?Στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο?
Οταν πήγαινα διασκεδαζα στο  πανεπιστήμιο.Τωρα διασκεδαζω σε λατιν-Zumba® παρτι :)
Αγαπημένο βιβλίο?
Νεμιαν-Εσσε

Ένα πράγμα το οποίο φοβάσαι?
Το Θάνατο.

Τι σε οδήγησε στο blogging?
Ειμαι στο χώρο του blogging από το 2006 με προσωπικό blog "Neverland" 
Με οδήγησε η δημιουργικότητα μου και η θεληση του να μοιράζομαι συναισθηματα-καταστασεις-εμπειρίες

Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ?
Κονσιλερ

Η πιο τρυφερή ανάμνηση?
Πολλες τόσο με τους γονεις μου και την υπολοιπη οικογενεια οσο και με το γαμο μου!

Προτιμάς ελαφρύ ή βαρύ μακιγιάζ?
Ελαφρυ.

Ένα πράγμα που σου αρέσει να κάνεις περισσότερο?
Nα παιρνάω ωραίες στιγμές τόσο με την οικογενεια (γονεις-οικογενεια αδελφου )οσο και με τον αντρα μου 
Κραγιόν ή λιπ γκλος?
Κραγιόν.
Φιλουρες τσι μουρες!!!



No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .