On Line

web stats

Saturday 10 November 2012

Καινουργια Βραβεια

..από τις cosmeticgirls

Σας ευχαριστω πολύ κοριτσακια μου 
που με στηρίζετε
Σμουατςςςςςς


Εγω με τη σειρα μου θα τα στείλω στα εξής blogs

Λατρευω Αναστασια.
Με εχει βοηθήσει πολυ με τα βιντεακια της τα καταπληκτικά !!
Μακαρι να εκανε βιντεακια συχνοτερα.

Η Αννουλα!!

Η πρωτη που με ακολουθησε εδω και που με στηριξε απο την αρχη!

την ανακάλυψα προσφατα και δεν χορταινω να τη διαβαζω

Ηθελα να δωσω και σε αλλες αγαπημενες κοπελες αλλα με προλαβαν άλλοι :)



2 comments:

  1. Σε ευχαριστω παρα πολυ κουκλίτσα μου!!
    Μακάρι να μπορούσα να στα δώσω πίσω! :)))

    ΥΓ: Δε θες να πάρεις μέρος στο giveaway μου βρε? Ειλικρινά θα χαιρόμουν πολύ αν συμμετείχες :)
    xx

    ReplyDelete
  2. Θα παρω καλε θα παρω!Σιγα μην αφησω giveaway και ειδικα οταν προέρχεται απο εσενα!!!Προλαβαινω νομιζεις; χαχαχαχα φιλια!!!

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .