On Line

web stats

Monday 12 November 2012

Δωρεαν προϊοντα

Χαιρομαι που επεσα πανω σε αυτη τη κοπελα και τα βιντεακια της. 
Μου θύμισε την αγαπημενη μου Αναστασια
 που και εκεινη σε ενα βιντεακι μιλουσε με ειλικρινια για τα δωρεαν προιοντα .

Επειδη προσφατα οπως  εχω γραψει σε αναρτηση, ενιωσα αυτο το διαχωρισμό του πελατη που αγοραζει προϊοντα (εγω ημουν ο πελατης) από τους bloggers (στους οποιους στέλνουν να δοκιμασουν προιοντα σε κανονικο μεγεθος συνήθως) και αλλη μια φορα προχθες που κακως μεν, αλλά το εκανα,ζητησα δειγμα δοκιμης κονσιλερ απο εταιρία που δεν ειχα ξανακουσει τυπου AVON και ORIFLAME (αγαπημενες εταιρίες,με ποιοτικα προϊοντα),της οποιας τα προϊοντα κοστιζουν απο περιπου 15 ευρω και πανω, αρνήθηκε να στείλει βεβαια  και με παρέπεμψε στη σελιδα τους για να αγορασω απο εκει προιοντα,οποτε καταλαβαινω απολυτα οσα λεει η κοπελα στο βιντεο της.
Καλό θα ηταν να την δειτε και να την ακουσετε. 
Εγω μολις πριν απο λιγο την ανακάλυψα και σκοπευω να δω ολα τα βιντεακια της. 


Οσες ενοχληθήκατε,αναλύστε το παραπάνω και μην αρπαχτείτε.
Δεν μιλάει για ολες,μιλάει για οσες δεν ειναι ειλικρινείς με τα προϊόντα που παιρνουν δωρεαν.
Αρα αφου εισαι ειλικρινείς γιατι ταράχτηκες;
Η μηπως Δεν εισαι;

1 comment:

  1. Ειλικρινά ευχαριστώ πολύ που ανέβασες αυτό το βίντεο, δεν πίστευα ότι θα το έβλεπα ολόκληρο τόσο μεγάλο που ήταν, αλλά το βρήκα πάρα πολύ ενδιαφέρον και το παρακολούθησα μέχρι τέλους. Μου άρεσε πάρα πολύ που μιλάει με τόση ευθύτητα και επιχειρήματα, επίσης το βρήκα διασκεδαστικό, ενημερωτικό και προβληματιστικό. Η αλήθεια είναι πως δεν είχα σκεφτεί πολλά από τα πράγματα που έθιξε..

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .