On Line

web stats

Friday 17 May 2013

Hello again

Εξω ειναι απαισια!
Μουντος κιτρινος ουρανος που οταν βάζει τα κλάματα ρίχνει λασπονερο κανοντας αυλες και οτι αγγίζει πορτακαλοκοκκινο.
Ειναι πολλες φορές που ξεκινησα να γραφω, αχ ποσα εχω να σας γραψω,μα ο χρόνος με σκουντούσε και δεν μπορουσα να συγκεντρωθω.
Οργάνωση για εκδηλώσεις αστρονομίας και οχι μονο,αφισες,δελτια τυπου,meetings για δουλειες ,επιστολές , μεταφρασεις,προετοιμασια για τις εξετασεις των μαθητων μου , brainstorming, ebayχαζεμα, καθαρισμα σπιτιου,ουφ!
Ειχα φτάσει στο σημείο να μου κάνει η μητερα μου παρατηρηση για το ποσο ακαθαριστα ειναι τα φρύδια μου!
Μετα παρατηρώντας με στο καθρευτη ,σοκ!
Ειχα αμελησει την Ευγενια πολυ καιρό!
Μέσα στη τριχα το προσωπο,απλά ιου!
Ειστε τυχερες οσες κάνετε αποτριχωση σε κεντρα αισθητικής.
Ξεμπερδευετε τσακ μπαμ!
Εχω να σας δειξω και να σας πω για προιοντα που δοκιμαζα δοκιμαζω και χρησιμοποιω ,για προιοντα που αγορασα απο το αγαπημενο e-bay τοσο σε αξεσουαρ όσο και σε καλλυντικά.Θέλω να πειραματιστω στη αγορα τσαντας και ρούχων μιας και η τελευταια μου αποπειρα να αγορασω κατι που οι περισσοτερες vloggers ειχαν πάρει,ενα καρο κοκκινο με γκρι πουκαμισομπλουζα,δεν ηταν αυτο που περιμενα.

Σκεφτομαι επισης να αγορασω beauty Box οπως εχετε κάνει ηδη οι περισσοτερες και να σας πω την γνωμη μου.Αξιζουν τα 10 ευρω.
Εχω γινει πολυ απατητικος καταναλωτης και μολις νιωσω κοροιδια τα λέω και τα χωνω στα ισια.
Δεν χαιδευω κανεναν.Αλλωστε τα λεφτα μου δινω.
Περιμενω  σεβασμο  στη νοημοσυνη μου  και οχι κοροιδια!Ειδικα τωρα που ξέρω οτι τα περισσοτερα αντικειμενα που βλέπω στα μαγαζια ειναι απο Κορεα και Κίνα και τα εχουν σε τριπλασιες και καμια φορα πενταπλασιες τιμες.
Μετα απο ολα αυτα,που δεν ειναι ουτε στο ελαχιστο απο οσα σκοπευα να γράψω,επεσε προσωπική λογοκρισία, λέω να ξεκινησω να σας δειχνω πραγματακια.

3 comments:

  1. Oύτε εμένα μου αρέσει αυτός ο καιρός, με "ρίχνει" :( Μην χάνεσαι, περιμένουμε αναρτήσεις σου!! <3

    ReplyDelete
  2. xaxaxaxa....μερικες μερες απλα δεν εχεις ορεξη να κανεις τιποτα..

    ReplyDelete
  3. Σας ευχαριστω κοριτσια για την ανταποκριση ..φιλια!!!

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .