On Line

web stats

Tuesday 9 April 2013

Ebay Babyyyy Ebayyyy

Ηρθαν επιτελους αλλα  τρία πακετάκια απο Κορεα και απο Κινα.
Ας τα ανοιξουμε
Δεν ηταν άμεση αγορά.
Το βρηκα σε δημοπρασία και το παρακολουθούσα.
Ειναι μια ΒΒ κρέμα,μολις τη δοκιμάσω θα σας γράψω για αυτη.
Την "χτύπησα" 3.41 δολάρια δλδ κάπου 2.62 ευρω.
Ειναι 40ml.
Αργησε να ερθει.21/3 αγορα-9/4 ηρθε
sweethome gadget  (Κινα) ο πωλητής/περιμένω αλλη μια ΒΒ κρέμα απο αυτόν

All around UV BRIGHT SunBlock face 50SPF/PA+++ 70ml


 Μέσα στο πακετάκι ειχε και δυο δωράκια απο το πωλητή.
Ενα αξεσουαρ για το κινητο..και ενα τσιμπιδακι για τα μαλλια
Πολυ μου αρεσει οταν βρίσκω εξτρα πραγματακια εκτος απο τη παραγγελία μου.
beautiful-letter ο πωλητης (Κορέα)
Γρηγορη αποστολή 30 Μαρτη το αγορασα σημερα 9 Απρίλη ηρθε στη πορτα μου
Επειδη εδω στα Χανια το καλοκαιρι ερχεται νωρις και επειδη ηδη φοράω κοντομάνικα
χρειάζομαι προστασια απο τον ήλιο.
Θα τη δοκιμάσω και θα σας πω την άποψη μου.
Εχει πάντως αρκετο προιον 70ml
Δεικτη προστασίας 50+ για ευαίσθητο και κανονικο τυπο δέρματος
Αρκετα καλη και βολική συσκευασία.
Κοστισε στη δημοπρασία 7.50 δολάρια-5.76 ευρω.
Παρα μα παρα πολυ ευχαριστημένη μεχρι τωρα-μένει να τη δοκιμάσω μόνο :)
 Και στο τελευταιο πακετακι είχε αλλη μια αντηλιακή

Christian Gio UV Sun Block Cream 50ml Skin protection, SPF40

 50ml
Κοστισε 4.50δολάρια -3.46 ευρω
Εχει δείκτη προστασίας 40+
Ειναι αδιάβροχη και περιεχει βιταμίνη Ε και Αλοε βερα.
Πολυ γλυκουλα η συσκευασία.
champmall ο πωλητής (Κορέα)
Γρηγορη και αυτη η αποστολή 30/3 η αγορα 9/4 ηρθε στα χερια μου
 αλλά
Μου φάνηκε ελαφρη το σωληνάριο και απλα το εβαλα στο φως για να δω πόσο υλικο ειχε μέσα.
 Περιεργο ε; 
 ηταν σφραγισμένο
Θα τη δοκιμάσω σημερα κιόλας για να δω και την περιεκτικότητα της αλλά και αν κάνει δουλεια :)

Αυτα ηταν λοιπόν τα πραγματακια που πήρα.

Περιμενω ακομα κάτι αξεσουαρ σκουλαρικια κολιε κλπ

Μεχρι τότε 

Πολλα φιλάκια!

7 comments:

  1. Να τα χαρείς,φαίνονται πολύ ωραία! :) Όντως παράξενο το γεγονός ότι η τελευταίο συσκευασία είναι ψιλο-άδεια αν και κλειστή..Ποιος ξέρει; :/

    ReplyDelete
  2. σε ευχαριστω πολυ!Ελπιζω να μην ειναι χαλασμενη!Η ημερομηνια λήξης που γραφει ειναι για τελη Νοεμβριου του 2013.θα τη δοκιμάσω πρωτα στο χερι μου να δω αν μου δημιουργησει καμια αντιδραση και μετα στο προσωπο :)

    ReplyDelete
  3. Το κεφαλαιο αντηλιακο με απασχολει πολυ τελευταια...Θα χαρω να διαβασω τη γνωμη σου οταν τα δοκιμασεις!

    ReplyDelete
  4. αχ βρε συ,την πρώτη bbcream,που πήρες,την έχει στο μαγαζί 1 ευρώ που πηγαίνω!να το ξέρεις την επόμενη!!!!!είναι πάρα πολύ καλή την έχω λατρέψει!~!!!!

    ReplyDelete
  5. εύχομαι να τα χαρείς τα πραγματάκια σου... με γεια..
    φιλια απο http://www.aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. molis anakalypsa to blog s k einai teleio! thelo n paro k go tin antiliaki p edeikses teleutaia! th xaro na s do sto blog m. beautyworldnena.blogspot.gr. trexei k giveaway! :-)

    ReplyDelete
  7. σας ευχαριστω κοριτσια!
    Δεν πειραζει Χαρα,ετσι ειναι αυτα :)

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .