On Line

web stats

Friday 29 March 2013

Να και άλλο ενα πακετάκι απο E-Bay μερος2

Πριν απο λιγα λεπτά βρηκα άλλο ενα πακετάκι στο περβάζι του παραθυρου της κουζίνας.

Σκουλαρικάκια "Panda" με πετρούλες.
Δεν ειναι μία γλύκα;;
Και δείτε πόσο τα "χτύπησα" στη δημοπρασία 

Αυτη τη φορα σας εβαλα τη καρτελα οπως ειναι μετα απο το τελος της δημοπρασίας

1,50 δολάριο με δωρεαν μεταφορικα δλδ 1.17 e περίπου

Παλι γράφει ο φάκελος για 8 δολάρια (περιεργο)

Θα τα βάλω στο σχολείο σημερα κιόλας να δω τι σχολια θα αποκομίσω απο τους μαθητες μου :)

Τα κορίτσια τα παρατηρούν αυτα.

Απο αυτη τη φουρνιά περιμενω αλλα 4 πραγματάκια ενω περιμενω απο προχθεσινη παραγγελια 5 ακόμα.

Υπομονη!
Σμουατςς

1 comment:

  1. Σε καταλαβαίνω! το ebay μπορεί να καταλήξει εθισμός!!! ειδικά η αναμονή μέχρι να δείς την αγορά σου είναι ατελείωτη! έγινα μέλος στο blog σου αν θές, επίσκέψου και το δικό μου, thanx!
    www.allurelab.blogspot.gr

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .