On Line

web stats

Monday 18 March 2013

Body Scrub -Herbal απο τα Jumbo

Το παρακάτω προϊον το αγόρασα με δισταγμό .

Είναι η κρέμα απολέπισης σώματος της εταιρίας Herbal.
Ειναι 200ml και κοστιζει 1.90 (αν θυμαμαι καλα)

Το προιόν αυτό  βγαινει σε δυο εκδοχες,αυτες βρηκα δλδ.

Με Aloe Vera και με Ρόδι.

Οπως παρατηρείτε εχω σχεδον τελειωσει τη κρέμα με τη αλοε βέρα,
εχοντας αφησει λίγο για να σας  δείξω τη συσταση της.

Ειναι κρεμα ακριβως όπως λέει,οπότε δεν δημιουργεί αφρό.
Περιεχει   αρωμα και κοκκους απο το κουκουτσι Prunus armeniaca -> Βερικοκο.


Μολις  εφαρμοσα τη κρεμα απολέπισης,
"την δούλεψα" με κυκλικες κινησεις στο δέρμα μου χωρις να πιεζω.
Η ποσοτητα που εβαζα ηταν περιπου στο μεγεθος καρυδιού.
Ξεβγάζεται εύκολα .
Είναι αρκετά ενυδατικό,αφηνει απαλό το δέρμα και καθαρό  από τα νεκρά κύταρα.
Μονο θετικα εχει αυτη η κρεμα απολέπισης.
 
Βέβαια η περιποιηση σωματος δεν σταματάει εδω.
Συνεχιζω καθαριζοντας το σωμα μου με αφρόλουτρο .
Και το τελευταιο στάδιο ειναι η ενυδάτωση σώματος. 
Για το πως ειναι μια ολοκληρωμενη περιποίηση σώματος θα αναφερθώ σε αλλη ανάρτηση.

Και επειδη μου τελείωσε η συσκευασία με Aloe Vera πήρα και αυτη με το άρωμα ρόδι. 
Ειναι σαν τη προηγουμενη κρέμα απλα με διαφορετικό άρωμα.


Καλή η αγορά τελικά και χαιρομαι που παροτι διστασα να την αγοράσω ειχε καλό αποτέλεσμα.
:)
 


 



No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .