On Line

web stats

Monday 18 March 2013

Υγρα μαντηλάκια ντεμακιγιαζ Pom Pon

Πριν κανα μήνα ειδα στα Lidl οτι είχαν προσφορα μαντηλάκια ντεμακιγιαζ 1+1 Δωρο, 2.99e οπότε και τα πήρα.
Δεν αφηνεις τετοιες προσφορες,ειδικα οταν τα μαντηλάκια ντεμακιγιαζ γνωστων εταιριων κοστιζουν απο 3 ευρω και πάνω,η μία συσκευασία.

Αφου δοκίμασα τη μια συσκευασία και εχοντας μια πλήρη αποψη πια,είπα να σας τη γράψω.
Ειχα ξαναγοράσει μαντηλάκια Pom Pon αλλά δεν με ευχαρίστησαν.
Ειμαι δυστυχως πολύ απαιτητική οσο αφορα τα μαντηλάκια καθαρισμού προσωπου και οχι μόνο.
Επειδη ηταν με νέα φόρμουλα και πιο βελτιωμένα είπα να τους δώσω μια ευκαιρία ακόμα.

Περιέχει 20 υγρα μαντηλάκια ντεμακιγιαζ.
Τα μαντηλάκια αυτά ειναι για όλους τους τύπους δέρματος ,για το πρόσωπο αλλά και τα μάτια.
Είναι Δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένο προϊόν.
Δεν εχει παραμπενς-οινοπνευμα-σαπούνι-χρωστικές ουσίες και φαινοξυαιθανόλη

Εχω μείνει πάρα μα πάρα πολυ ικανοποιημένη.

Επιτέλους βρήκα μαντηλάκια που
*καθαρίζουν πολύ καλά τα μάτια μου από τη μάσκαρα,αδιάβροχη ή μη.
*το υγρο που περιεχουν ,δεν τσούζει το δέρμα ή τα μάτια.
*ειναι αρκετα "ζουμερα" μαντηλάκια ,μουλιάζουν τα δαχτυλάκια μου οσο το χρησιμοποιω,με δυο εχεις καθαρισει προσωπο και μάτια,τοσο καλα που δεν θα χρειαστεις να το πλύνεις πριν βάλεις την ενυδατική σου.
*δεν θα ξεραθούν ακομα και αν εχεις αφησει ανοιχτό το καπάκι της συσκευασίας
*ειναι πολυ αρωματικα χωρίς να ενοχλει.
Αφήνει το δέρμα μου αναζωογονημένο,με αίσθηση φρεσκάδας και απαλό.

Σε γενικες γραμμες,οσον αφορα το προσωπο μου και τις αναγκες του,κάνει οσα λέει.

Παίζει να ειναι και τα καλυτερα μαντηλάκια που εχω αγοράσει,χωρίς να είναι υπερβολή και μετάνιωσα που δεν πήρα αλλη μια διπλή συσκευασία.
Ελπίζω οτι θα τα ξαναβρω.


No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .