On Line

web stats

Friday 29 March 2013

Αγορές απο E-bay μερος 1

Και ναι μετα απο 2μιση βδομάδες ηρθαν τα πρωτα πακετάκια.
Αρχες Μαρτιου και ηρθαν χθες 28 Μαρτιου .
Εμ απο Κορεα και Κινα ερχονται.Και πάλι καλα.
Ευτυχως σε εμενα δεν χτυπουν το κουδουνι,απλά τα αφηνουν στο πεζουλι του παραθυρου της κουζινας μου .
Αυτα ηρθαν λοιπον χθες!

Περιμένω άλλα τόσα.
Καποια τα πηρα με "δημοπρασία" 2-3 δολάρια καπου 1-2 ευρω περιπου.

Εχω γινει μανιακη με τα Bids (προσφορες σε δημοπρασία).
Bid κάνεις οταν ο πωλητης βάζει ενα ποσο στο αντικειμενο που πουλάει-και εσυ μετα κάνεις τη προσφορά σου.
Εχει πολυ πλάκα.
Τωρα ειδικα που εμαθα και ενα κολπακι δεν κάθομαι με τις ωρες στη οθόνη για να "κερδίσω" ενα προιον.
Αν ξέρω οτι λήγει σε 3 λεπτακια,κάνω τη προσφορα μου και απλα...περιμενω.
Στο μισό λεπτο απάνω και αν θέλω παρα πολυ το προιον αυτο,"χτυπάω" με προσφορα μου ετσι ωστε και ο αλλος που το "παρακολουθεί" και περιμενει να το πάρει,του την κάνω στο τελευταιο δευτερολεπτο να κοιτάει τη χασουρα του ;ρ
Βεβαια αυτη τη μαγκια ειχα την ευκαιρια σε ενα αντικειμενο να τη κάνω μιας και ειχα χρονο να χαζολογάω περιμενοντας.Ηταν Κυριακή.
Αρκετα με το μπουρουμπουρου.Ας τα δειξω αναλυτικά.και με τους Πωλητές για να τους προτιμήσετε και εσεις.

 Ειναι ανοιχτή η αποχρωση και τν εδωσα στη νυφη μου που εχει ανοιχτή επιδερμίδα.
Θα μου πεις βεβαια οτι ελεγε οτι ηταν η ανοιχτή αποχρωση.Ηταν η πρωτη φορα που ασχολήθηκα μ ε τα bids οποτε δεν το κοιταξα καν.Ηθελε και εκεινη μια BB cream ,την "χτυπησα" σε πολυ καλη τιμη,συνηθως τη βρισκεις 6-7 ευρω.
Παραυτα θα πω τις πρωτες μου εντυπωσεις και τις δικες της ,περιμενοντας να μου ερθει η  μεσαία απόχρωση.
1)Υπεροχη συσκευασία
2)αρκετα κρεμωδες-χρειάζεται λίγη ποσοτητα.
3)Καλη κάλυψη
4)Ενυδατωνει καλα το δερμα .
5)Ελαφρια μυρωδιά
6)Οντως δινει αυτη τη αισθηση φρεσκαδας στο προσωπο και το κάνει πιο ανοιχτο λόγω των whitening στοιχείων που περιεχει.
7)Απορροφάτε ευκολα και γρηγορα.
8)Κάνει τις ριτιδες εκφρασης και ηλικίας πιο λείες και λιγοτερο εντονες
Το προσωπο της ηταν αρκετα λαμπερο και φρεσκο.
Ανυπομονώ να πάρω και τη δικια μου.


Γυαλιά ηλίου.
Τα πήρα απο περιεργεια.Δεν ειναι απο πλειστηριασμό.Τόσο τα βρήκα.
Ειναι παρα πολυ καλα και καλυπτουν τα ματια μέχρι τα μισα μήλα του προσωπου 
και για την τιμή τους,τα βρίσκω σουπερ.
Γενικα ,γυαλια δεν εμπιστευομαι εκτος απο αυτα του οπτικού μου,μα εχω τη τάση να τα σπάω ( τα βάζω χύμα στη τσαντα χωρις τη θήκη τους απο βιασύνη) και αντεχουν 2 - 3 μηνες το πολυ και οκ το να δινεις 100αρακια καθε φορα δεν λέει,οποτε εχω τα καλα και ακριβα εχω και τα απλα καθημερινα,για μερες με πολυ αερα και σκόνη κυρίως.
Πολυ καλός γρηγορος και ο πωλητης activate2011store


Το επομενο πακετάκι ειναι μια ΒΒ κρέμα πάλι.
Εχω αρχισει να τις προτιμώ και σπανια θα φορέσω foundation.
Ειδικα τωρα το καλοκαιρι δεν χρειάζομαστε "παστωμα" το δερμα χρειάζεται να αναπνευει και ταυτοχρονα να προστατευεται απο τον ηλιο και να ενυδατώνεται .
Μια καλή ΒΒ κρεμα τα κανει ολα αυτα.


 Αρκετα καλα συσκευασμένο,με τις αγαπημενες μου φουσκαλιτσες!
 Μου εκανε και δωράκι αυτές τη μασκα με Q10  σε μορφη υφασματος
που ειχα δει στο "διαδυκτιακο μαγαζακι" του και ηθελα να δοκιμάσω.


 Εχει αυτοκολλητάκι οποτε δεν μπορω να σας δείξω χρώμα 
και απόδοση γιατι ηδη εχω 2 που χρησιμοποιω .
Εχει και SPF40 κάτι απου εκτιμώ και αγαπώ στις κορεατικες κρέμες.
Μεγάλος δείκτης προστασίας !
 

Την πήρα με τη "προσφορα μου" 4 δολάρια-3 ευρω περιπου χωρις να πληρωσω μεταφορικά.
Το 5 δολαρια που λεει το κουτι μαλλον θα ειναι με τα μεταφορικα που τα πληρωσε εκεινος.
Ο συγκεκριμενος πωλητής gaonmall μου εκανε εντυπωση 
γιατι εχει γραψει λίγα λογια για εκεινον στο προφιλ του.
Αλλη μια αγορά μου ,που την πήρα απο περιεργεια μετα απο βιντεακια στο youtube.
Σχεδον πάντα,πριν αγοράσω κάτο το τσεκάρω απο youtube,αν το εχει παρει κάποια/ος
και ποια ειναι τα σχολια του για αυτο.

 Αρκετα καλα συσκευασμένο και περιποιημένο.
Ειναι ενα μπλουζοπουκάμισο.





Ειναι λιγο περισσοτερο εντονα τα χρώματα απο οταν το βλέπεις στον υπολογιστη σε φωτο.

Ελαστικο το γκρι μπλουζακι,σε σχεση με το πισω μερος και τα μανικια του πουκαμισου που δεν ειναι ελαστικά.
Κοντο μπροστα χωρις να φαινεται η κοιλιτσα αλλά  μακρυ πίσω. 
Η φωτο ειναι απο τη σελίδα του πωλητή
για να καταλάβετε το εννοω κοντο μπροστα και μακρυ πίσω.


Καλή εφαρμογή.
Κατάλληλο για αυτη την ανοιξιατικη περιοδο.

1 comment:

  1. Mεγειά κουκλίτσα μου!! Θέλω και γω να δοκιμάσω επιτέλους κορεάτικη bb! Αναμένω εκτενέστερη γνώμη! xx

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .