On Line

web stats

Monday 18 March 2013

BU Heartbeat-Deodorant Body Spray

Ενα αποσμητικό σώματος που αγαπώ και σαν σπρει σωματος και σαν συσκευασία!
 
Είναι 150ml και κοστιζει 3.50e περιπου ανάλογα το κατάστημα.
 
 Το B.U. Heartbeat κυκλοφόρησε το  2009  
αλλά αρωμάτισε το σώμα μου και τις αισθήσεις μου το 2013(χεχεχ).
 
Ενας εξαιρετικος συνδιασμός απο
περγαμόντο -κόκκινα μούρα- 
φρέζια - τριαντάφυλλο
 musk(λατρεμένο)-σανδαλόξυλο (αδυναμία)
και στο τελείωμα αφηνει Βανιλια. 
 
Διαρκεί 24 ωρες
απο το πρωϊ μέχρι και το βράδι.
Βασικό για όσες δουλευουμε ολη τη μέρα .
Αισθηση καθαριοτητας και φρεσκάδας.

Υπάρχει και σε Eau de Toilette 50ml


3 comments:

  1. Παρα πολυ καλο το συγκεκριμενο πραγματι! Το χω παρει πολλες φορες και μολις μου το θυμισες να παω να το ξαναπαρω!!! Φιλιαααα!!!

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .