On Line

web stats

Wednesday 22 May 2013

Διπλή Σκιά Ματιών Cocktails & the City

Απόχρωση Purple-Pink 3γρ

Τιμή προσφοράς ηταν 2.70 και τωρα κοστίζει 8.85(!!!)

Ευτυχως που τη πήρα με προσφορα γιατι αν εδινα (που δεν θα εδινα για διπλη σκια)
σχεδον 9 ευρω
με τη χαλια αποδοση που εχει θα τραβουσα τα μαλλια μου!
Εχει ελαχιστη λάμψη.(+)
Ωραια η συσκευασια(+)
Δεν εχει καθρεφτάκι (-)
Δεν αποδιδει καλά ειτε βάλεις primer ,ειτε οχι (βλέπετε το δειγμα στο χέρι μου).(-)
Για καθημερινη χρηση και απαλο αποτέλεσμα καλη ειναι. (+)
Μένει σταθερη στο βλεφαρο και διαρκει περιπου 8 ωρες,
απο το πρωι μεχρι το απογευμα που την ειχα στα ματια μου ηταν εκει.(+).
Ειναι απο τα μετρια προιοντα της Oriflame.



No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .