On Line

web stats

Tuesday 21 May 2013

Nature Secrets by Oriflame

Σαμπουαν μαλακτικο και μασκα μαλλιων απο τη σειρα περιοιησης μαλλιων Nature Secrets από την Oriflame με ηλιανθο και blueberry για βαμμενα μαλλια.
Εμεινα παρα πολυ ικανοποιημένη απο αυτη τη σειρά.
Εχω μακρια μαλλια, καστανα με ανταυγιες και ηθελα ενα σαμπουαν που να μη ξεφτίζει το χρωμα και να μη μου ξεραίνει τις ανταυγιες.
Χρειάζεται ελαχιστη ποσοτητα απο το σαμπουαν για να κανει καλο αφρο και να καθαρισει τα μαλλια.Βεβαια εγω τα σαπουνιζω 2 φορες λόγω του μάκρους της τρίχας .Επειτα βαζω μια ποσοτητα μεγεθους καρυδιου-μαλακτικη απο τη μεση των μαλλιων και κάτω,αποφευγοντας τη περιοχη κοντα στη ριζα.Τα αφηνω 10 λεπτακια περιπου και τα ξεβγαζω με μπολικο νεράκι.Επειτα ακολουθει η μασκα  μαλλιων την οποια χειριζομαι οπως και τη μαλακτική και την αφηνω αλλα 5 λεπτα.Συνηθως κανω τα ξυρισματακια μου και μετα ξεβγάζω καλα καλα.
Η τριχα μου ειναι αρκετα μαλακη και αφου τα στεγνωσω καπως με μια πετσετουλα,τα χτενιζω και δεν με ζοριζουν καθόλου.Ξεμπλεκονται ευκολα και βασικο,το χρωμα δεν ειναι ξεθωριασμενο.
Οπως φαινεται στην φωτο εχουν τελειωσει και ηδη περιμενω το νεο μου πακετακι απο παραγγελία που εκανα.

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .