On Line

web stats

Wednesday 22 May 2013

Σκια ματιων και ρουζ

Τα αγορασα απο ενα καινουργιο μαγαζι εδω στα Χανιά.
Αρκετα μεγαλη συσκευασία με αρκετο προιον.
Κοστιζει μονο 1 ευρω η καθε μιά.
Η εταιρία λέγεται Fully Rose No 8806(;)
 
Παρα πολυ καλη απόδοση.
Κρατουν αρκετες ωρες.
Τα εχω χρησιμοποιησει και ως σκιε ςκαι ως ρουζ.
Αποχρωσεις -νουμερα δεν εγραφαν δυστυχως οποτε απλα θα σας τα περιγραψω 
ως σκουρο και ανοιχτο
Με τη σκουρα καφετια με τις χρυσες πινελιες αποχρωση 
κάνω τα "κοψιματα" στο μαγουλο αλλα και στο μάτι.
Το χρησιμοπιω και ως Bronzer.
Την πιο ανοιχτη αποχρωση την εχω χρησιμοποιησει ως ρουζακι βαζονταw πολυ μικρη ποσοτητα στα μαγουλακια 
αλλα και σαν σκια απο μονη της για πιο  κουκλιστικο βλέμα.

Οταν χρησιμοποιω προιοντα τετοιου ειδους κάνω το τσετ στο χερι μου πρωτα 
για μια ολοκληρη μερα.
Ετσι αν δεν μου δημιουργησουν αλλεργια ( φαγουρα - σπυρακια) τα εφαρμοζω στο προσωπο.
Τα συγκεκριμενα οχι μονο περασαν το τεστ αλλά εχουν γινει τα αγαπημενα μου.

3 comments:

  1. mmm... φαίνονται πολυ ομορφες οι αποχρώσεις...μεγειά σου..
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. ωραία χρώματα και τα δύο, αφού λες οτι εχουν και διάρκεια παρά την χαμηλή τιμή τους..τα χαιρετισματα μου στα Χανια, καλοκαιράκι πάλι θα περάσω.. yeah!Ζουσα 2 χρονάκια..

    ReplyDelete
  3. kapoia exei vraveio!!! :-)
    http://beautyworldnena.blogspot.gr/2013/05/my-first-award-one-lovely-blog-award.html

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .