On Line

web stats

Friday 17 May 2013

Shape Μαιου

Δεν εχω δοκιμάσει προιοντα απο Mastic Spa και ηταν ευκαιρία,μακαρι αυτες οι τσιχλες να κανουν αυτο που λένε αν και εγω γυμναζομαι και δεν τις εχω αναγκη.
Ειχε και ενα δειγματακι απο αντιηλιακη κρεμα με δείκτη προστασίας 50 για το προσωπο απο τη Solene.
Η μυρωδια απο το Liposvelte  μου θυμίζει παγωτο, μαστιχα και με την μυρωδια της σοκολατας κάνουν ενα απιστευτο συνδιασμό.
Θα το δοκιμάσω και θα σας πω!
Ειδα ενα μείον για μενα.
Ειναι παρα πολυ ρευστη.
Ευτυχως που εχει ειδικο διαφανες πλαστικο καπάκι.
Δοκιμασα μια τσιχλα το  απογευμα.
Εχουν σκληρο εξωτερικο φλοιο.
Αρκετα  γεματη γευση μεντας (λατρευω τις τσιχλες μεντας) και κρατάει 2-3 ωρες μπορει και παραπανω απλα εγω βαρεθηκα να κατσικομασουλω χαχαχα .
Μετα δεν ηθελα να φάω τιποτα για βράδι.Θα συνεχισω και θα σας πω.Αλλά οντως η ουσια που εχει σε κάνει να νιωθεις κορεσμο σαν να εχεις φάει.Θα δειξει στη πορεία.

3 comments:

  1. Θέλω να δοκιμάσω την κρέμα,αλλά είναι πανάκριβη!Έχει θερμαντική δράση;

    ReplyDelete
  2. πόσο είχε το περιοδικό;μωρέ δεν τις φοβάσαι αυτές τις τσίχλες;είμαι λίγο επιφυλακτική με αυτά,εφόσον γυμνάζεσαι τι τα θες αυτά,και καλό είναι να τρως φυσιολιγικά πάρα να σου κόβουν την όρεξη!-πολύ φιλικά στα λέω όλα αυτά!!!! ;-)

    ReplyDelete
  3. Το περιοδικο κοστιζει 5.90.Η κρεμα αν τη παρεις απο τη σελιδα των Mastic Spa κοστιζει γυρω στα 30 ευρω.Με τις τσιχλες απλα πειραματίστηκα οποτε χαλαρωσε Χαρα μου ;)
    Την κρεμα τη δοκιμάζω σαν ενυδατική στο εσωτερικο και εξωτερικο των γοφων κυριως μιας δεν εχω θέμα κυτταρίτιδας.Θερμαντική τι εννοεις J? H Voltaren και Counterpain ειναι θερμαντικες για μενα.Οχι δεν υπαρχει αισθηση καψιματος.Ψιλοτραβηγμα ενιωσα αλλα μεχρι εκει και επισης η επιδερμιδα αρκετα ενυδατωμενη και λεία.Την εφαρμοζω 1μιση βδομαδα και εχει ακομα αρκετο υλικο παρα τη ρευστη μορφη της.Μου αρεσει τρελα η μυρωδια της .Αν θυμαμαι το Forma ειχε το Scrub απο Mastic Spa.Θα το τσεκαρω και θα επανελθω.Σκεφτομαι παντως να πάρω αλλο ενα Shape γιατι ειναι παρα πολυ καλη η προσφορα :)

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .