On Line

web stats

Tuesday 21 May 2013

AVON Naturals spray σωματος

Σπρέι για το σώμα.
Οπως το βλέπετε απο αριστερα ειναι το Βερικοκο με Καριτε και το δεξιο μπουκαλάκι ειναι Μαυρο κεράσι με μοσχοκάρυδο.
Το πρωτο εχει πιο γλυκια αισθηση λόγω του καριτε μα και του βερικοκου ενω το μαυροκερασο ειναι πιο πικαντικο λόγω του μοσχοκάρυδου.Θέλω να πάρω και τα αλλα δυο σπρει με φράουλα και Γκουαβα-με Μουρο και Ιβίσκο.
Το καλο με τα σπρει σωματος ειναι οτι οταν τα βάλεις δεν χρειάζεσαι εξτρα άρωμα.Μυριζει απιστευτα το σωμα σχεδον ολοκληρη τη μερα.Δεν χρειάζεται ανανεωση συνεχεια.Εγω προσωπικα εφαρμοζω πρωτα στο σωμα μου την αντιστοιχη κρεμα σωματος αναλογα το σπρει που θα βάλω για πιο εντονο αποτελεσμα.
Απο τα καλα προιοντα της Avon.
Τα ειχα παρει με προσφορα 3.30 σε ολα τα προιοντα αυτης της σειρας.
Must για το καλοκαιρι!
Αισθηση δροσιας και φρεσκαδας ολη τη μερα.

2 comments:

  1. ΜΜΜ...με προβληματίζουν αυτές οι μυρωδιές..πρέπει να τις μυρίσω πρώτα!

    ReplyDelete
  2. Να βρεις μια αντιπροσωπο AVON να στα δειξει να τα μυρισεις και αποφασιζεις.Ετσι δεν γινετε σε ολα τα προιοντα;Μολις διαβασουμε για αυτα θελουμε να τα δοκιμασουμε να τα δουμε απο τη δικια μας μερια αν μας κάνουν-αν ανταποκρίνεται στο δικο μας γουστο -δερμα-αισθηση :)Σε ευχαριστω για την επισκεψη και το σχολιο σου!

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .