On Line

web stats

Thursday 24 January 2013

Κραγιόν Triple Core Trend Edition by Oriflame

Από τη περιγραφή της Oriflame
"Η συλλεκτική έκδοση των μοναδικών μας Κραγιόν Triple Core ακολουθεί τις τάσεις της άνοιξης με 5 νέες, τολμηρές αποχρώσεις και μοναδικές, ανθισμένες συσκευασίες."

Κοστίζει 10,40 και με τη προσφορα το πηρα 3,80.

Υπεροχη η συσκευασία με περιστερια λουλουδια σε κοραλί αποχρωσεις.

Η αποχρωση κραγιον που πήρα ειναι η Berry Vogue ΚΩΔ 24067.

Οσο περνάει ο καιρος αλλάζει η διάθεση και τα κραγιον απο σκουροκοκκινα 
τα θέλω με αποχρωσεις του φουξια , του ροζ αλλά και κοραλί 

Αρκετα ενυδατικο κραγιον,το λάτρεψα αμέσως.
Εχει μεγάλη διάρκεια στα χείλη,φεύγουν τα στασακια βεβαια 
αλλά μένει το χρώμα και η ενυδάτωση
Έχει τρεις στρώσεις. 
Η κεντρική μοιαζει σαν λιποζαν οποτε ενυδατωνει 
Η μεσσαία δινει λάμψη
Η εξωτερική στρωση ειναι εκεινη που θα δωσει χρωμα

Ο συνδιασμός ολων εχει ως αποτελεσμα ενα αρκετα καλο κραγιον και η τιμουλα προσφορας μια χαρα.
5 αστερια

Θα το πάρω και στο  Coral Trend μια υπεροχη κοραλι απόχρωση.

Σημείωση για οσες ψωνισετε απο τη σελίδα τους.
Οι αποχρωσεις στη σελιδα της Oriflame,σχεδον πάντα ειναι πιο σκούρες απο οτι ειναι στη πραγματικότητα.

 

6 comments:

  1. Πάρα πολύ ωραίο φαίνεται και υπέροχη συσκευασία! Ευγενία μου άλλαξες το blog και προσπαθούσα δέκα ώρες να κατεβάσω το ποντίκι, με τα χίλια ζόρια κατάφερα να κάνω το post :(

    ReplyDelete
  2. Ναι αλλαξα την εμφανιση...θέλω να το κάνω διαφορετικο..αλλά αφου λες οτι ζοριστηκες για σχολιο θα ξαναλλάξω :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ ρε συ δεν επρεπε να το αλλαξεις για εμενα ειδικα!! Αλλα γενικα η νεα εκδοση του blogger δυστυχως μου φαινεται πολυ δυσχρηστη.. αν χρειαστεις βοηθεια πες μου!!

      Delete
  3. φαίνεται πολύ ωραίο!!!!ναι όντως αυτό που λες με τις αποχρώσεις ισχύει!
    http://jiubilo.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Το έχει η αδερφή μου στο κοκκινάκι κι εγώ ζαχαρώνω το κοραλί. Πεθαίνω και για τη συσκευασία!!

    ReplyDelete
  5. Σας ευχαριστω κοριτσια για τα σχολια σας.Το κοραλι θα το τσακωσω απο βδομαδα (αν δεν εχει εξαφανιστεί.
    Που και που κανει καλες προσφορες και τις αγοράζω,εκει που ελεγα οχι αλλο πια..δεν αντεχωω..πειρασμος :)

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .