On Line

web stats

Thursday 24 January 2013

Νεα σειρα σαπουνιών Palmolive

Τα βρήκα με αυτα τα αρωματα
Κοστίζουν 0,97ε το κάθε ενα.
Και ειναι 150γρ

Τριαντάφυλλο Δαμασκού - Musk
Χαρτινη υπεροχη συσκευασία.
Μυρίζει και συσκευασμένο οπότε αφήνεις την αίσθηση της όσφρησης να επιλέξει

Λεβάντα - Χαμομήλι

Αυτο χρησιμοποιουμε τωρα.
Αγαπω και τα δυο βοτανα γιατι χαλαρώνουν απιστευτα.


Στο σαπούνι υπερισχύει το αρωμα χαμομηλιού  σε υπερβολικό βαθμό

Εγω χρησιμοποιω συνήθως αφρολουτρο,
 οπότε θα σας πω τις εντυπώσεις του αντρα μου.

Ενοχλουν οι γωνίες που εχει το σαπουνι γιατι ειναι σκληρο και τραχυ .
Αρκετα μεγαλο για να το κρατας και 
να κανεις τον καθαρισμό του σωματος
Κάνει μετριο αφρό χωρις υπερβολές.
(Μεταξύ μας ....δεν πρεπει να του αρεσε)
Εχει εκπληκτικό άρωμα που διαρκεί.
Μετα το νυχτερινο του μπανιο μυρισε ολο το κρεββατι μας ;)

Η άλλη εκδοση του σαπουνιου ειναι για τους λατρεις του τριανταφυλλου.
Υπερισχύει το αρωμα του τριαντάφυλλου σε σχεση με το Musk.
Εγω προσωπικα δεν το εχω με αυτο το αρωμα  και το εχω βάλει σε ενα σακουλάκι αναμεσα σε πετσετες και στα σεντονια στο ντουλάπι και οποτε ανοιγω αυτο το ντουλάπι μοσχομυριζουν τα πάντα.
Το εχω κάνει και με αλλα σαπούνια +  απομακρύνουν και τους σκόρους
σκοτωνει και οσους ειναι ηδη μέσα + αρωματίζουν.
Θα το δοκιμάσω και εγω κάποια στιγμή 
αν και δεν αγαπω πια το σαπουνι για το σωμα
το προτιμώ σε υγρή μορφη.

Εσεις τα εχετε δοκιμάσει;


2 comments:

  1. οι συσκευασίες είναι υπέροχες!!!
    \http://jiubilo.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. και η μυρωδια τους :)

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .