On Line

web stats

Sunday 13 January 2013

L.A. Girl PRO.conceal-HD

Ήθελα καιρό να ψωνίσω απο το Beauty Joint ,οπότε οταν ειδα οτι ειχαν δωρεαν μεταφορικα δεν εχασα την ευκαιρια και πηρα μερικα καλουδια που τα ειχε με εκπτωση.
Ενα απο αυτα ειναι και το προιόν που βλέπετε στη φωτογραφία για το οποίο ειχε κάνει παρα πολυ καλη κριτική η Αναστασία,την οποία παρακολουθώ αρκετους μήνες στα βιντεακια της στο Youtube.
Οπότε αυτο το προϊον δεν ηταν αγνωστο σε μένα.
Εχει βεβαια να κανει καιρο καποια κριτική και ανυπομονω για το βιντεακι της πως και πως.

Στο θέμα μας τωρα.

L.A. Girl PRO.conceal
HD.high-definition consealer

Κοστισε  1,94 ευρω.

Η αποχρωση ειναι η GC973 Creamy Beige.
Οπως βλέπετε οταν βγάλω το καπάκι υπάρχει ενα βουρτσακι για πιο υγιεινή εφαρμογή.
Ειναι αρκετα μαλακό και πιέζοντας ελαφρα το σωληνάριο βγάζει την ποσοτητα που χρειάζομαστε ετσι ωστε ειτε με πινελακι ειτε με το δαχτυλο μας να το απλωσουμε ομοιομορφα στις περιοχες που θέλουμε και κυρίως στη περιοχη κατω και γυρω απο τα ματια.
Προσπάθησα να βγάλω μια φωτο χωρις φλας-ηταν και σχετικα ελαφρυς ο φωτισμός.
Ειναι αρκετα κρεμωδης η υφη.
Απλωνεται ομοιόμορφα.
Και με φλας.
Φωτίζει πολυ ομορφα την περιοχή των ματιων.
Δίνει πολυ ωραια λαμψη και ειναι αρκετα καλυπτικό.
Ειμαι παρα μα παρα πολυ ικανοποιημενη
Μη ξεχνατε εχω πολύ εντονους μαυρους κυκλους.
Με σχεδον 2 ευρω αγορασα ενα κονσιλερ που βάζει κάτω αρκετα επώνυμα.
Εννοειται πως θα το ξαναγοράσω με τη πρωτη ευκαιρία.

Και η αναζήτηση του καλύτερου κονσιλερ συνεχίζεται......




2 comments:

  1. χμμμμμ σ' εμένα μαζεύεται πολύ κατω απ τα ματια κ χωρις να φοραω ενυδατική πριν. το είχα καπου καταχωνιασμένο πολλούς μήνες κ συμπτωματικά το φορεσα σήμερα ξανά.. τα πνευματα μας επικοινωνουν :P

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστω για το σχολιο σου και καλως ορισες στο ταπεινο μπλογκακι μου :)
    Πιεζω ελαφρα το σωληνάριο και βγάζω οσο χρειάζομαι.Δεν μου εχει τυχει μεχρι τωρα να μου κάνει κολπα ειτε φοραω ενυδατική για τα ματια ειτε οχι,ακομα και με πουδρα η χωρις.Ισως να ειναι θέμα δέρματος.Εγω εμεινα παντως πολυ ικανοποιημενη:)

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .