On Line

web stats

Wednesday 30 January 2013

Αρωματα Oriflame

 S8 Edt
Ανδρικό Άρωμα 

Από τη σελίδα της Oriflame
Πρωτοποριακό άρωμα με νεανική αίσθηση και δυναμικό στυλ του οποίου οι δροσερές, ξυλώδεις νότες θέτουν την τάση της μόδας. Με 8 "στυλάτα" συστατικά όπως Γκρέιπ-φρουτ, Βιολέτα, Musk και άλλα. 50  ml.

Ηταν δωρο για τον μπαμπα από τον αδελφο μου ,οποτε απλα το μυρισα και το εβγαλα φωτογραφία.
Απαλο ωραιο αρωματάκι.μεγαλυτερη η συσκευασία από το αρωμα.
Κόστος απο 25,40  με την εκπτωση μέλους 17,65 .


Flamboyant Privé Eau de Toilette 
Αντρικο άρωμα
Από τη σελίδα της Oriflame
Αιχμαλωτίστε τη σπινθηροβόλα αύρα μιας παθιασμένης ανατολής με το άρωμα Flamboyant Privé Eau de Toilette. Γεμάτο φρεσκάδα και αρρενωπότητα με αστραφτερές νότες εσπεριδοειδών και αλμυρά ακόρντα εξελίσεται σε αισθησιακές νότες βρύων πάνω σε δρυ για ένα σέξι κρεσέντο. Είναι το απόλυτο άρωμα για τον γεμάτο αυτοπεποίθηση playboy. 75  ml.

Δροσερό ,μυριζει καλοκαίρι.
Από 28,45ε πήγε 15,35ε

Giordani Gold Shine Eau de Parfum
Γυναικείο αρωμα 

Ηθελα ενα καθημερινο άρωμα  ηταν σε προσφορα 11,50 ευρω 
και επειδη μου ειχε τελειωσει το Valentina de Valentino,ειπα ν ατο δοκιμασω.
(θα γραψω για οσα προιοντα τελειωσα απο το Δεκεμβρη
με πλήρη άποψη θα γραψω και για αυτο το υπεροχο αρωμα)


Εξαιρετικη η συσκευασία,ωραιο το αρωμα.
Δυστυχως διαρκει 3ις ωρες το πολύ.
Θυμάστε τα χαρτομαντηλα που παλια ειχαν ενα απαλο αρωμα;
Καπως ετσι.Αυτο μου θυμίζει δλδ.
Δεν ειναι της ποιότητας Valentino αλλά οκ για καθημερινο καλό είναι.

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .