On Line

web stats

Thursday 24 January 2013

Body Butter MORE by Oriflame

Σύμφωνα με τη περιγραφή της Oriflame
"Απολαύστε την πολυτελή, πλούσια κρέμα σώματος More. Με βελούδινη, μη λιπαρή υφή, αυτή η ιδιαίτερα θρεπτική κρέμα σώματος απορροφάται από την επιδερμίδα σας αφήνοντάς την διακριτικά αρωματισμένη και τόσο τέλεια όσο μιας Χολυγουντιανής star.  "

Σύμφωνα με εμένα  και τη προσωπική μου εμπειρία.

Δεν ειναι κρέμα.

Ειναι μια κλασσική body butter.

Κανει οτι κάνουν σχεδον ολες οι body butter,

  •  ειναι  ενυδατική,
  • εχει ενα απαλο αρωμα (σαν καρυδα, περιμενα να εχει το αρωμα της κολώνιας) και
  • δεν απορροφάτε γρήγορα θέλει το χρονο της.
Οσες χρησιμοποιούν body butter θα καταλάβουν τι εννοώ.




Δεν με εντυπωσιασε!!

Περιμενα κατι παραπάνω λόγω της καμπανιας  More.
Από 8,40 + του οτι ειμαι μελος την πήρα 5,35 (ευτυχώς) .

Θα χρησιμοποιηθεί ξανα το καλοκαιρι και θα επανέλθω.

Πάντως εχω τον καταλογο τους,οποια θέλει και βρισκεται στα Χανιά 
μπορουμε να βρεθουμε να της το δωσω να τον μελετήσει.

1 comment:

  1. A young skin renews its surface layers every two to three weeks. Over time, as we age and our skin experience sun, stress, pollution, poor diet and poor water intake, the cell turnover rate slows down causing the upper most layer of the skin to become thicker.More various body butter visit: www.vegantreeowl.com.au

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .