On Line

web stats

Friday 11 January 2013

Korres ΚΕΡΣΕΤΙΝΗ & ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ

Ηταν το δωρο μου για την ονομαστική μου εορτή στις 24 Δεκεμβρίου!
Παρα πολυ ωραιο Δώρο!!!!

Μέσα στο ωραιο αυτο καφε καρο τσαντακι-νεσεσερ υπήρχαν τρία αντικείμενα.
*Μια κρέμα ημέρας με SPF10
(λιγη η προστασία θα ελεγα αλλά με πουδρα μεγαλύτερου SPF θα το διορθώσω) 
για κανονικές - μεικτές επιδερμίδες
(η δικια μου ειναι κανονικη και ευαισθητη)
Λατρευω τη συσκευασια της.
Ειναι σε γυάλινο μπουκαλάκι.
Εχει το υπεροχο δοσομετρητή  -άλλο ενα μεγαλο συν
το οποίο δίνει ακριβώς τη ποσοτητα που χρειάζεται για το πρόσωπο.
Το χρωμα της κρεμας κιτρινιζει ελαφρα,δεν ειναι ασπρη.
Παχιά στην συσταση, λες και νιωθεις τα συστατικα της,μα οχι βαριά στο πρόσωπο.
Την εφαρμόζω απο τοτε που μου την εδωσαν 3 και βδομαδες.
Αποροοφάτε γρήγορα,κατι που αγαπώ σε αυτη τη κρέμα.
Δεν αφήνει ιχνος λιπαρότητας οπότε και δεν γυαλίζει.
Νιώθω και ενα τράβηγμα να το πω ;
τσίτωμα να το πω;
σαν να τεντωνει το δερμα κάνοντας το λείο και απαλό.
Δεν υπερβάλω σε αυτο 
και σας μιλω εγω που δεν εχω καμια ριτιδα στο προσωπο παρα 2 έκφρασις στο κούτελο
 και στο χαμόγελο.

Οπότε  μολις τη βάλω δεν χρειαζεται να περιμενω να στεγνωσει.
Σε 3 το πολυ λεπτακια ειναι ετοιμο το δερμα να υποδεχτεί τη ΒΒ κρεμα ή τη πουδριτσα
και το ρουζακι κλπ κλπ.


   Η μαμα μου ειπε οτι το δερμα μου φαίνεται πιο υγιές και πιο ξεκούραστο.
Τιμή δεν ξέρω να σας πω γιατι μου την εδωσαν δωρο θα μάθω ομως και θα επανελθω.

Σκεφτομαι να παω  να αγορασω την αντιστοιχη κρεμα ματιων :)

Στη συνεχεια θα σας παρουσιασω τι αλλο περιειχε το πανεμορφο νεσεσερακι.

*Ενα κραγιον  σε φυσικό μώβ (δεν θα το ελεγα μωβ οπως το ξέρουμε)
Η απόχρωση 25 Natural Purple
εχει ενα ελαφρυ άρωμα 
και ενυδατώνει αρκετα σε σημειο να μου θυμίζει εντονα κραγιον της Clinique.
Περιεχει  εκχύλισμα Guava  και πηγή βιταμίνης C και τα δυο γνωστα για  αντιοξειδωτική προστασία.
Για το πρωινο ελαφρυ μακιγιαζ ειναι οτι πρέπει.
Δυστυχως δεν κρατάει οσο θα ηθελα και χρειάζεται ανανέωση.
Τα μολυβια Κορρες ειναι εξαιρετικα,τόσο των ματιων όσο και των χειλιών.
Μπορείς να κάνεις και λεπτη και χοντρη γραμμη στο μάτιγια σμοουκι εφε

και εχει μεγάλη διάρκεια.

Ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου μολύβια.
Το υπεροχο τσαντακι-νεσεσερ
Με αρκετο χώρο για τα καλλυντικά μου.

5 + αστερακια







3 comments:

  1. Πολύ ωραίο δωράκι όντως!! Με γεια σου και Χρόνια Πολλά & ό,τι μα ό,τι ονειρεύεσαι σου εύχομαι (έστω και με λίιιγη καθυστέρηση)
    Μ'αρέσει ακόμα και το νεσεσεράκι πάρα πολύ! Θέλω πολύ να αρχίσω να ξαναδοκιμάζω Κορρέ γιατί έχει πραγματικά πολύ καλά προϊόντα! Η κρέμα σώματος που δοκίμασα ως τελευταίο προϊόν Κορρέ με εντυπωσίασε..μάλλον σειρά θα έχει το μαύρο μολυβάκι ματιών ;-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. :) Σε ευχαριστω πολυ καλή μου!Εχει εξαιρετικα προιοντα σε σχετικα καλες τιμές.Θα αρχισω σιγα σιγα να δοκιμάζω αρωματα που εχει.Μου αρεσε πολυ ενα δειγμα αρωματος στο Elle που υπηρχε...σματς!

    ReplyDelete
  3. To κραγιονάκι δείχνει τέλειο! Μου αρέσουν πολύ οι φυσικές αποχρώσεις!

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .