On Line

web stats

Monday 3 December 2012

Βολτα στα Hondos Center στα Χανια

Ειπα να κάνω μια βολτα μεχρι εκει μιας και η τραπεζα Πειραιως που ηθελα να πάω, για να φορτισω τη καρτα μου ηταν απεναντι.

Δεν εχουν essence!!
Δεν εχουν χωρο μου ειπαν.

Ξενέρωσα απίστευτα!

Αρχισα να κάνω βολτες λοιπον,για να βρω καποια stands με προιοντα που εχω δει απο Vloggers κυρίως και να δοκιμάσω καποια προιοντα.

Οι πωλήτριες πολυ ενοχλητικες.
Απο καθε ενα stand που περνούσα,ηταν και στη σειρά,
Να σας βοηθησω;
Θέλετε να σας εξυπηρετησω;
Να κοιτουν παραξενα,λες και θα τους κλέψεις,κάθε κινηση μου να δοκιμάζω στο χερι μου και καθε επεξεργασια μου λες και τις πειραζε!

Αφου με βλεπεις και δοκιμάζω και τεσταρω,αν ηθελα βοηθεια θα σε φωναζα,ηθελα να πω σε καθε μια τους.

Σε καθε μια λοιπον,εξηγουσα οτι για αλλο ειχα μπει και οτι απλα θα εξερευνούσα καποια προιοντα.
Μου εριχναν ενα βλέμμαααα!!!

Εκνευρίστηκα πολυ,μεχρι που βρέθηκα στο stand της Maybelline.
Α ωραια σκεφτηκα να δοκιμασω τα FIT ME οπως και εκανα.


Πήρα το Concealer   στην απόχρωση 15.
Καλη κάλυψη,όχι η απόλυτη που χρειάζομαι.
Δινει ομως μια καλη φωτεινότητα γυρω απο τα μάτια.
Σκεφτηκα να πάρω και το αντίστοιχο Foundation μα δεν το ειχα άμεση ανάγκη.
Και δεν αντεχα το βλεμμα της πωλητριας απο πανω μου η αληθεια ειναι.
 
Στο σπίτι ειδα που μου εβαλαν 2 μαντηλακια 
στα οποια πάνω γραφει και ΔΩΡΕΑΝ πάνω (τρομαρα τους-τι ξεφτιλα)
Ουτε καν δειγμα απο Maybelline η εστω απο κάτι.
 
Απλα υπενθυμισα στον εαυτον μου γιατι σταματησα να πηγαινω εκει.
Τεσπά!!!!

Εχω παραγγειλει μια BB Cream απο Ebay καθως και μια μάσκαρα.
Πρωτη φορα που αγοραζω απο εκει καλλυντικα.
Για να δουμε!
 
Ανανέωσα και τη συνδρομη Zumba ® απαραιτητο για το διπλωμα μου ως ΖΙΝ.
 

Αχ που θα βρω να δοκιμάσω Essence!!! :(

Και ναι εξω βρέχει και ας εχει 24 βαθμους!

Υπεροχα Χανιά μου!!



3 comments:

  1. Ευγενία μου αν θέλεις μπορώ να σου αγοράσω ότι θέλεις από Essence και να στο στείλω. Δε μου είναι καθόλου κόπος, απλά θα σου στοιχίσουν 3-4 ευρώ τα μεταφορικά. Αν σε ενδιαφέρει πες μου :)

    ReplyDelete
  2. Αχ βρε Μαρακι μου!!!Σε ευχαριστω πολύ!Επειδη θα περασω απο Ηρακλειο απο βδομαδα,πιθανον να βρω εκει ή στο Αγιο Νικόλαο που θα πάω για Zumba® Masterclass ..σμουατςςς!!

    ReplyDelete
  3. Τίποτα βρε! Αν δε βρεις και θελήσεις το οτιδήποτε απλά πες μου! :) :***

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .