On Line

web stats

Thursday 13 December 2012

Ηρθε το πακετακι απο τη Νενα-AVON

Την Νένα την γνωρισα στο φατσοτεφτερο ,από την οποια συνηθιζω να ψωνίζω μπαλαρινουλες,κασκολακια,γαντακια και καλλυντικά όποτε μου αρέσει κάτι.
Κάντε like στη σελίδα της με τα προιοντα που εχει για να ενημερωνεστε.

Σας ειχα πει σε καποια ανάρτηση οτι ειχα κανει μια παραγγελία και τη περιμενα πως και πως.
Ιδού λοιπόν,τα πραγματακια που πήρα.
Το Τζελ για τα μαλλια ηταν το δωρακι της σε μενα.
Παντα μου βάζει και καποιο δωράκι,κάτι που με ευχαριστεί πολύ!

Απο το βιβλιαρακι που ειχε αναρτήσει μου αρεσε το σετ με τη τετραπλη σκια ,ενα μανο,ενα κραγιον.
Ειχαν και 50% εκπτωση οποτε δεν αφησα την ευκαιρία να χαθεί.



 Εχουν καλη εφαρμογή και καλή απόδοση οπως βλέπετε.
Οι κατάλληλες λαμπερες σκιες για τις γιορτινες αυτες μέρες.







Αριστερά Crimson Twilight

Δεξιά Plum Seduction
Χωρίς Φλας



Με Φλας



Τζελ για τα μαλλια.

Πολύ ρευστό είναι






Το πρασινο ηταν στο σετ,το εξτρα το πηρα χωριστα.
Μ αρεσει που λαμπιρίζουν.
Ενα απο τα δωρακια της Νενεας καποτε ηταν ενα δειγμα μανό στη πρωτη περιπου αποχρωση.
Εχουν καλη εφαρμογη και μεγάλη διάρκεια. 
Ηταν εντονο το φως οποτε δεν φαινεται καλα το Crimson Twilight οπως του αξίζει. 
Θα το ξανατραβηξω καποια στιγμη .
Ειναι αρκετα ενυδατικό,ειναι λαμπερο στα χείλη .Must have κορίτσια.
Θα πάρω και άλλες αποχρωσεις απο τη σειρα Ultra Colour Rich Brilliance Lipstick στην οποία ανήκει αυτο το κραγιον.   
Αυτη νομιζω βγήκε καλύτερα.
Εδω εχω βάλει το Plum seduction...ειναι λιγουλάκι πιο σκούρο απο οτι το βλέπετε.
Ειναι αρκετα ενυδατικό και σε αντιθεση με το προηγουμενο ειναι ματ.
Το εχω λατρεψει και αυτο πολυ!





4 comments:

  1. Tι όμορφη που είσαι!! Σου πάει απίστευτα το σκουφάκι! Οκ, λάτρεψα την παλέτα και τα κραγιονάκια.. Έχω αδυναμία στα πετρόλ-μωβ-χρυσά και τα χειμωνιάτικα έντονα κραγιόν.. Πρέπει να ανεβασω και εγω τα πραγματακια που'χω παρει,χιχι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλα απο ψωνια αλλο τιποτα..εχω αγορασει πραγματακια απο ebay αλλα περιμενω αλλο ενα πακετακι για να τα ανεβάσω και αυτα...Εχω γινει μανιακη με τα προιοντα Skin Food και τα μαζευω σιγα σιγα.Δοκιμασα τη BB cream και γενικα ηταν η πρωτη φορα που δοκίμαζα μια τετοια κρεμα και ξετρελάθηκα.Θα τα γραψω ολα αναλυτικα σμουατςςς ζουζουνακι μμ!!

      Delete
  2. ειναι πολυ ωραια ολα! να τα χαρεις πολυ πολυ ευχομαι!

    ReplyDelete
  3. Σας ευχαριστω πολυ σματςς!!

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .