On Line

web stats

Wednesday 5 December 2012

Αγορες περιοδικών

 Το Madame Figaro ειχε δωρο κραγιον σε κανονικο μεγεθος της Erre Due.
Ειχες να επιλέξεις μεταξύ εντονου κοκκινου και φυσικου χρωματος.

Εγω πήρα τη φυσικη νατουρελ αποχρωση οπως βλέπετε.
Πολυ ωραιο κραγιον και αρκετα ενυδατικο οπως ολα τα κραγιον Erre Due!



Υπεροχο το αρωμα της ATTIMO!
Συλλεκτική μινιατουρα ,ενα δειγμα απο τη κρεμα του Κορρε,υγρο για μαυρο υφασμα.Το δοκιμασα σε κατι μαυρα μπλουζακια μας.Οντως κάνει αυτο που λεει.Ξαναζωντανευει το μαυρο χρωμα και δεν μοιαζει ξεθωριασμένο.Σιγουρα θα το αγοράσω !




 Υποτίθετε οτι ειχε και δωρακι εκπληξη μα...ενω καποιες πηρα τον Cosmo με το αφρολουτρο Dove ..εγω δε πουλεξ ;ρ
Ειναι ωραιο το βιβλιαρακι αν εξαιρέσεις τις διαφορες αστρολογικες π@π@ριες συν το οτι μου αρεσει το βιταζ στυλ.
Προσωπικα το Cosmo  το έπαιρνα στα νιάτα μου ;ρ τωρα απλα θεωρω καποια πραγματα που εχει γελοία ;ρ σορρυ Cosmo αλλά με την ηλικία αλλάζουν τα γουστα,οπότε μονο αν εχεις κάποιο καλο δωράκι θα σε αγορασω.


Μια χαρα και το Elle.Οπως παντα άλλωστε!


Δωρακι, ενα αρκετα καλο νεσεσερακι (εχω την εντυπωση οτι ειχε κάτι παρόμοιο στο παρελθον(;))και μεσα κάποια δειγμα απο κρεμες καθώς και ενα φακελάκι με αρωματικο χαρτι απο το νεο αρωμα της Lancome

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .