On Line

web stats

Saturday 1 December 2012

Καλο μήνα

Αυτος ο μήνας δεν ειχε και πολλες αγορες επειδή κρατιεμαι για τα δωρα Χριστουγεννων,ρουχισμό  αλλα και για διαφορες υποχρεωσεις που δεν γινετε να μην τακτοποιηθουν.
Παραυτα,εχω αρκετο υλικο για να γραψω,σχετικα με προιοντα για τα μαλλια,το προσωπο και το σωμα και διαφορα άλλα.
Γενικα,δεν ειμαι αθρωπος που αγοραζω πραγματα απλα επειδη καποιοι αλλοι αγορασαν,που τα ειδα  και ζηλεψα.

Για την ωρα ειμαι ικανοποιημενη με τα προιοντα που εχω και χρησιμοποιω και επισης αποφασισα να μη ζητω δειγματα απο τις εταιρίες για να κάνω reviews.

 Δεν τους εχω αναγκη άλλωστε.

Σας εχω μιλησει ηδη για μια περιπτωση που το εκανα και λόγω της απαντησης τους,η μια νομιζε οτι ειμαι blogger (δεν ειμαι;) και δεν της απαντησα καταλλήλως,μια αλλη μου ειπε να πάω σε κοντινο φαρμακειο που εχουν τα προιοντα τους να αγορασω αυτα που θέλω (το κοντινοτερο που εχει προιοντα τους ειναι Ιεραπετρα-εγω μένω Χανια hello;;;;) θυμωσα και αποφάσισα να μην ξανασχοληθω εγω μαζι τους.
Πλακα πλακα τα δειγματα στα φαρμακεια γιατι δεν τα δινουν;
Αν δεν δοκιμασεις πως θα ξερεις οτι κάνει για σενα;
Τεσπα!Αρκετα με δαυτους!
Στο δικο μου giveaway δεν θα αναγκαζω τους συμμετεχοντες να μπαινουν σε διαδικασια  να γινονται μελη στη σελιδα μου ουτε να ζαλιζουν φιλους στο φατσοτεφτερο και διαδωσεις κλπ.
Πάντως...

Ανυπομονω για τη στιγμη που θα κερδισω σε καποιο διαγωνισμό,μιας και μεχρι στιγμής η ατυχια πάει συννεφο!


Καλο μας Μηνα λοιπον,με περισσοτερα χαμογελα,περισσοτερο σεβασμο στο εαυτον μας και σε οσους μας αγαπουν,περισσοτερη εκτιμηση σε οσα αξιζουμε και σε οσους αξιζουν.

Η αγαπη και οι αγκαλιες δεν ειναι δεδομενα ποτέ!
Να τα δινετε και να τα δείχνετε συνεχως...

Φιλακια στα μαγουλακια σταυρωτα!












1 comment:

  1. Καλά τα λες Ευγενία μου και για το θέμα των δειγμάτων έχεις απόλυτο δίκιο.. Τα sephora μου έκαναν φοβερή εντύπωση πάντως που ακόμα και με πολύ μικρές αγορές ( <10 ευρω) μου δίνουν πάντα δείγματα χωρίς να τα ζητήσω! Παλιά δεν ψώνιζα από εκεί αλλά πλέον έχουν ανέβει πολύ στην εκτίμηση μου! Όσο για την τυχη καποια στιγμουλα θα ερθει, και εγω δεν κερδιζα ποτε τιποτα και κερδισα πριν 2 μερες για 1η φορα, χαχα!Φιλακια πολλα και καλημερα!
    xxx

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .