On Line

web stats

Wednesday 5 December 2012

Ηρθε το πρωτο πακετακι απο E-bay


Ηρθε λοιπον απο τη Κορέα σε μια βδομαδα περιπου.
Στις 25 το έστειλαν και το πήρα χθες 4 Δεκεμβρη.
Πράγγειλα λοιπόν ενα Primer για το πρόσωπο.
Αφού καθαρίσουμε καλα το πρόσωπο και βάλουμε την ενυδατική μας και πριν βάλουμε το foundation,απλώνουμε το primer για να γεμίζει τις λεπτές γραμμές και να χαρίζει λεία επιδερμίδα. 
 Με αυτο το τρόπο το foundation εφαρμόζει τέλεια και εχει μεγαλύτερη διάρκεια.
Ειναι η βαση για το μακιγιάζ μας.


Ηρθε πολυ προσεκτικά τυλιγμένο σε αυτη τη μορφη με τις φουσκαλιτσες που βεβαια μετα εσπασα,

και μέσα ειχε το προιον που αγορασα ,καποια δειγματακια απο προιοντα που εχει 
και ενα ευχαριστήριο σημειωμα για την αγορα μου.
Αυτο ειναι λοιπόν το primer 
 Baviphat Sugar Girl All Skin Collagen Primer
Εχει τη μορφη  τζελ και απλωνεται αρκετα καλα.
Παρατηρησα οτι χρειάζεται να το αφησω να στεγνωσει πριν εφαρμοσω το μακιγιαζ μου.
Δεν ξέρω αν ειναι φυσιολογικο αυτο μιας και ειναι η πρωτη φορα που χρησιμοποιω ενα τετοιο προιον.
Πιθανολογώ οτι χρειάζεται καποια δευτερολεπτα για να δράσει.
Περιεχει κολλαγόνο που κάνει καλό στο δέρμα,το κάνει πιο ελαστικό και το αναζωογονεί .
Το δερμα μου πάντως το απορρόφησε και το έκανε λείο χωρις να το βαραίνει.
Μου αρεσει  πολύ η συσκευασία,σωληνάριο που απλα το πιεζεις και βγαινει το προιον.
Η μυρωδια του ειναι κάτι προς λεμόνι;θα σας γελάσω.Πάντως δεν ειναι εντονη για να ενοχλεί.

Τα παρακάτω τωρα ειναι δειγματακια που μου εστειλε ο πωλητης όπως

 Αυτη η κρεμα ειναι για λιγο πριν τον υπνο.

Αυτη τωρα οπως βλέπετε λέει κάτι για σαλιγκαρι και ειναι για μειωση των ριτιδων.
Μάλλον θα τη δωσω στη μαμα να τη δοκιμάσει για να μου πει.

Και ενα δειγμα απο μια BB Cream
για την οποια εχω διαβασει και καλα και κακα σχολια.
Τα κακα αφορουσαν το προιον μαϊμου που κυκλοφορεί 
που δεν εχει καμια σχεση με το κανονικο προιον.
Τωρα αυτο τι ειναι δεν ξερω.
Θα τη δοκιμάσω και ..βλέπουμε!

ο πωλητης στο e-bay.com ειναι ο cosmeticmarket2012








3 comments:

  1. τη δοκίμασες; να μας πεις αν κρατάει το μακιγιάζ! αν συγκρατει λιπαρότητα, αν κρύβει πόρους! κανε αναλυτικο ριβιου όταν εχεις ολοκληρωμενη εικονα!

    ReplyDelete
  2. Οχι ομορφια μου ακομα δεν τη δοκίμασα! Μολις τη δοκιμάσω ,υπολογιζω σημερα θα το κάνω και θα γραψω για αυτο! :)

    ReplyDelete
  3. Θέλω και εγώ γνώμη! :D

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .