On Line

web stats

Monday 1 July 2013

Swedish Spa Dual Action Face Cream Oriflame

Κρέμα Προσώπου Swedish Spa με Διπλή Δράση Oriflame


Σύμφωνα με τη σελίδα της Oriflame στη παρουσίαση του προϊόντος

"Περιέχει αποτοξιτονωτικό Μαλαχίτη και ενυδατική Βιταμίνη Ε. Αυτή η ενυδατική κρέμα δρα ως ασπίδα προστασίας ενάντια στις καθημερινές επιθέσεις την ημέρα ενώ αποκαθιστά και αναζωογονεί την επιδερμίδα τη νύχτα. Χρησιμοποιήστε την κρέμα πρωί και βράδυ για λαμπερή επιδερμίδα. "

Την χρησιμοποιω αυτη την εποχη μιας και μου ειχε τελειωσει η κρεμα νυχτας οπότε με μια κρέμα ενυδατώνω πρόσωπο  κατα τη διαρκεια της ημερας αλλά και βράδυ .Ας τα πάρω αναλυτικα τα πραγματα.

Ειναι σε συσκευασία των 50 ml

+Γυάλινο βαζάκι

+Εχει μια ιδιαιτερη μυρωδια που  μου αρεσει παρα πολύ

Φερνει λίγο της μυρωδιας της Nivea.

  +Απορροφάτε γρηγορα απο το δερμα,απλωνεται ευκολα και δεν κολλάει. 

Ημερομηνία λήξης Expire date: 05-15!

 

Ελάχιστη ποσοτητα αρκεί για να ενυδατώσετε το πρόσωπο σας την ήμερα αλλα και τη νύχτα.

Το δερμα μου ειναι κανονικο-μεικτο  αλλά κατα τη γνωμη μου ειναι αρκετα καλή και για ξηρες επιδερμίδες .Ειναι αρκετα "πλουσια".

 Την βάζω το πρωι κάτω απο το μεικ απ, αν δεν βάλω  BB Cream  ή αντιηλιακη και νιωθω ενυδατωμενο το δερμα μου μεχρι το μεσημερι που θα γυρισω απο τη δουλεια.Εχει γινει απο τις αγαπημενες κρεμες περιποιησης και ενυδάτωσης προσωπου

Τωρα θα τη βρείτε να κοστίζει 12 ευρω, εγω την ειχα παρει προσφορα μαζι με αλλα 4 προιοντα απο τη σειρα Swedish Spa .

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .