On Line

web stats

Tuesday 23 July 2013

Nivea Stress protect


Βρισκόταν στο κουτακι ομορφιας  Glowbox
Ειναι ενα αποσμητικό που που προσφέρει  προστασία, ακόμα και κατά της εφίδρωσης που συνδέεται με το άγχος και το stress.

Γενικά,μου αρεσουν τα προιοντα της Νιvea .

Πάντα απο μικρη θυμάμαι να υπάρχει στο σπίτι η κρέμα η κλασσικη της Nivea.

Το Θέμα μου ομως δεν ειναι αυτο.



Ειναι το καινουργιο αποσμητικο της εταιρίας αυτης.
Υπαρχει σε roll on αλλά και σε spray,για γυναικες και για αντρες (σε μπλε συσκευασια).
Xαρηκα πολύ για το Travel size μέγεθος 25ml,γυαλινη συσκευασια, γιατί ήταν πάνω που θα έφευγα τριήμερο για εκδηλώσεις αστρονομίας και χρειαζομουν να πακεταρω μαζι μου πραγματα εύχρηστα και λίγα
Άρα η καλυτερη περιοδος για να το δοκιμάσω.
Χώρεσε ανετα στο νεσεσερακι μου και το χρησιμοποιούσα μετά το ντουζ,το βραδάκι πριν τον υπνο.
Το φορουσα απο το πρωϊ μεχρι αργα το βράδι και δεν με απογοήτευσε ουτε μια στιγμή,ούτε δεν ενιωσα την ανάγκη να το ανανεώσω.
Είτε στις διαλέξεις,είτε κάτω απο τον ηλιο στην ηλιακη παρατήρηση ακόμα και να ενιωθα ιδρωτα στο μετωπο μου και το σωμα μου,οι μασχαλιτσες μου ηταν μοσχομυριστες και το μπλουζακι μου στο σημειο εκεινο ηταν χωρις ιδρωτα.
Ηταν στεγνο οπως και οι μασχαλες μου φυσικα!
Εχω την εντυπωση οτι ειναι σαν να σταματάει ο ιδρώτας σε εκείνο το σημείο οσο και αν φαινεται παραξενο.
Στο τελος της ημερας ενιωθα οπως το πρωι.
Μια ωραια φρεσκάδα.

Μάλλον επειδη περιεχει  αντιβακτηριδιακό σύμπλεγμα συστατικών ψευδαργύρου που εμποδίζει την κακοσμία του ιδρωτα απο  το άγχος.

Κάποιοι το ξέρετε αλλοι παλι οχι.
Η μυρωδια του ιδρωτα ειναι διαφορετικη όταν ζεσταινόμαστε 
από τον ιδρωτα λόγω αγχωτικής κατάστασης.
Η μυρωδια του ιδρωτα την ωρα του αγχους ειναι πιο εντονη.

Μυριζα υπεροχα ακομα και οταν δεν ειχα βάλει αλλο αποσμητικο σωματος.
Θα έλεγα οτι ειναι ενα πολυ καλο roll on αποσμητικο
Δεν αφησε σημαδι στα μαυρα μπλουζακια μου.Πολυ σημαντικό !
Μυριζει φρεσκαδα που εχει διάρκεια.

Ειμαι πολυ εντυπωσιασμένη με το Nivea Stress protect .
Θα το αγοράσω και σε μορφη σπρει για να κάνω και με αυτο το τεστ διαρκειας ,ασπρου σημαδιου και να αφησω τη μικρη συσκευασία για μικρες αποδράσεις ,οπως ηταν και το θέμα του κουτιού ομορφιας!

To Nivea Stress protect ηρθε για να μείνει ,να αγαπηθεί και να χρησιμοποιηθεί από ολους εμάς που ερχομαστε καθημερινά αντιμέτωποι με το αγχος λόγω δουλειας και υποχρεωσεων οσο και αν προσπαθουμε να το ελαττώσουμε ,με θετικη σκέψη ;)

No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .