On Line

web stats

Friday 22 February 2013

Tender Care Cherry

 Καταρχάς θα ξεκινησω την αναρτηση με την αφιξη της ΒΒ κρέμας που ειναι η δευτερη φορα που την αγοράζω και επειδη μου ζητησε  η Eirka να δειξω πως ερχεται συσκευασμένη.

Ειναι η Good afternoon Peach no2

Ιδού!
Ερχεται σε αυτη τη χάρτινη ανακυκλωσιμη συσκευασία  
Τα προιοντα της Skin Food φτιαχνονται με αγνα υλικα,υλικα απο τη φυση χωρις χημικες ουσίες.
Οπως γνωριζεται εχω παρει το κοσνιλερ .
Περιμενω ακομα ενα ρουζακι και καποια αλλα προιοντα απο αυτη τη κορετικη εταιρία.
Εννοειται πως μολις τα παραλάβω (σε καμια βδομαδουλα) θα σας τα δείξω.

Στο θέμα μας τωρα.

Protecting Balm 15 ml
Συμφωνα με τη συσκευασία είναι ενα προστατευτικό προϊον Πολλαπλής Χρήσης.

Το χρησιμοποιω κυρίως στα χείλη μου,αλλά μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει στους αγκωνες στις σκασμένες φτέρνες κλπ.

Θετικά στοιχεία
  • Αρκετα ενυδατικό
  • Υπέροχη μυρωδια κεράσι
  • Μεγάλη διάρκεια
  • ωραια γλυκια συσκευασία ,αλλά

Αρνητικά στοιχεία
  • Μικρή η συσκευασία .
  • Χρειάζεται να βάλεις το δάχτυλο σου μεσα στο βαζάκι για να πάρεις τη ποσοτητα που θέλεις.Αν εχεις νυχι μπαινει και μεσα απο το νυχι.Θα ήταν προτιμότερο να ηταν σαν στικ;η εστω να ειχε κάτι ετσι ωστε να ειναι πιο υγιεινή η χρηση του,μιας και τα χέρια μας πιανουν διαφορα και για να χρησιμοποιησεις το balm χρειάζεται να πλυνεις χερια ή να τα απολυμάνεις με κάποιο απολυμαντικο τζελ ή μαντιλάκι.




Σε γενικές γραμμές κάνει οτι υπόσχεται.
Είναι από τα καλά προϊόντα της Oriflame και μετάνιωσα που δεν πηρα και άλλα κουτάκια μιας και το πηρα μόνο 1,50 ευρω προσφορά.

1 comment:

  1. Συμφωνώ απόλυτα για το tender care, θα το ήθελα σε στικ

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .