On Line

web stats

Friday 22 February 2013

Nivea Double Effect Ντεμακιγιαζ ματιών

Σύμφωνα με τη συσκευασία 
125ml
Είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας.
Αφαιρεί την αδιαβροχη μάσκαρα και το μακιγιαζ διαρκείας.
Περιποιείται και προστατευει τις βλεφαρίδες

Δινουν και συμβουλή ομορφιάς !
Ανακινείστε καλά πριν τη χρήση .Απλωστε σε βαμβακι και καθαριστε απαλά την περιοχή των ματιών.Δεν χρειάζεται τρίψιμο.Κατάλληλο και για χρηστες φακών επαφής.

Η δικιά μου άποψη.
Κάνει για την επιδερμίδα μου.
Δεν αφαιρει την αδιαβροχη μάσκαρα.Στην αρχη ακολουθησα τις οδηγίες χρήσης οπως ολοι οφείλουμε.
Απαλα με το βαμβακι περασα τις βλεφαριδες μου,μια, δυο, τρεις, τεσσερις φορες.
Κοιταξα τα ματια μου στο καθρευτη.Ηταν μουτζουρωμένα.
Τα αγγιξα.Ειχαν ακομα μάσκαρα.
Λέω "Μπας και δεν κάνω ρε συ κάτι καλά;"
Ξανα μανα από την αρχή.Αφου το ανακίνησα καλα,ουτε φραπε να εκανα,εβαλα λιγη ποσοτητα στο βαμβακακι,περασα μια μια τις βλεφαριδουλες μου .Αυτη τη φορα βγηκε κάτι.
Χρειάστηκα 5-6 μπαμπακια και παντς και λιγο τράβηγμα,για να καθαρισω τις βλεφαριδες μου, τα μάτακια μου μετα απο το τριτο μπαμπακι αρχισαν να τσουζουν ιδιαιτερα το πάνω βλέφαρο.Δεν υπηρχε περιπτωση ομως να μη τα καθαρισω.

Ειναι αρκετα λιπαρο και αφηνει μια αισθηση περιεργη,σε μένα έτσι.Στα δικα μου μάτια.Το τονιζω αυτό.

Σταματησα μετα απο τεσσερις χρησεις να το χρησιμοποιω για ντεμακιγιαζ ματιών και το χρησιμοποιω για να καθαρισω το μακιγιαζ διαρκείας.
Εκεί οντως κάνει δουλεια.
Καθαριζει αρκετά καλα την επιδερμίδα και δεν με ενοχλει που αφηνει λιπαρότητα αλλωστε πλένω μετα το προσωπο μου με τζελ καθαρισμού.
Δεν ξέρω για σας,οσες το εχετε δοκιμάσει αλλά,νομιζω οτι μου τις ταλαιπώρησε τις βλεφαρίδες μου παρα τις περιποιήθηκε.Με τοσο τριψε-τραβα-wax on wax off ελεος.
Μηπως φταινε τελικα οι βλεφαριδες μου;
Παρα ειναι ευαισθητα τα ματακια μου;
Μηπως δεν μου αρεσουν τα διφασικά προιοντα;Μπαααα!

Αν θα το ξανα αγοράσω;
Μόνο για ντεμακιγιαζ προσωπου ναι,αλλιως όχι.


1 comment:

  1. Πλέον ξεβάφω τα μάτια μου με αμυγδαλέλαιο και έχω βρει την ησυχία μου! Αφαιρεί απαλά και πανεύκολα τα πάντα, είναι απόλυτα φυσικό και θρέφει τις βλεφαρίδες! Ό,τι καλύτερο :)

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .