On Line

web stats

Wednesday 20 February 2013

I LOVE Le Petit Marseiliais

 I keep buying it..
Το σαμπουάν αυτό δινει λάμψη και ενυδατώνει τα μακρια μαλλιά μου
τα οποία ειναι βαμμένα και εχουν ανταυγιες.
Ειναι 300ml.
Ειναι αρκετα παχύρευστο.
Περιεχει γάλα αμυγδάλου και λιναρι.
Ειναι γνωστες οι ιδιοτητες του αμυγδάλου στα μαλλια
 και σε συνδυασμό με το λινάρι δινουν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.
Το εχει σε αρκετα σουπερ μαρκετ 1+ 1 Δωρο οπότε και εχω πάρει αρκετα χεχεχε
με σχεδον 3 ευρω και τα δυο μαζι.
 Δεν χρησιμοποιώ μαλακτικό,παρά μόνο μάσκα μαλλιων.
Κοστιζει 4,50 (;) ευρω.
Ειναι 300ml.
Το μακρυ με ανταυγιες μαλλι μου χρειάζεται αρκετη ενυδατωση  που δεν μου τη δινει ενα μαλακτικο.
Διάλεξα αυτη επειδη τα μαλλια μου ειναι βαμμένα,συνεχιζει την ενυδάτωση απο το σαμπουάν,
δεν τα λαδώνει,
εχει μαγευτικό άρωμα μύρτιλου και αρωμα απο το λάδι κάρδαμου,
( δεν ξεθωριάζει το χρωμα αλλά το δυναμώνει ),
που μενει μεχρι και το επόμενο λούσιμο.
 Εχει μονο θετικα και δεν θέλω να την αλλάξω.
Εχει παρα πολύ ποσότητα και θέλει απλά λίγη οταν την εφαρμοζω στα μαλλια μου.
Αυτο το βαζάκι το εχω απο τον Δεκεμβριο και θα μου κρατησει μεχρι και αρχες Μαρτιου ακομα.
Από τα αγαπημένα μου προιοντα για ντουζ.
400ml.
Ειναι απο εκεινα που το αρωμα τους διαρκεί μεχρι και την επομενη μέρα
πραγμα που γουσταρω στα αφρόλουτρα
και που δυστυχώς δεν συμβαίνει σε αρκετες γνωστες μάρκες.

Βάζεις ελαχιστη ποσοτητα στο σφουγγαράκι και κάνει αρκετο αφρο 
χωρις να χρειάζεσαι ανανεωση και ξανα μανα να βάζεις υλικο. 
Το συγκεκριμενο εχει γάλα αμυγδάλου και οπως εχετε ηδη καταλαβει λατρευω κάθε τι με αμυγδαλο.
Δεν μου αρεσει να τα τρωω.
Τι παραξενιά!

Επειδη εχω αρκετα γαλακτωματα και body butter (ραφι ολοκληρο) δεν εχω αγοράσει ακομα το 
αντιστοιχο γαλακτωμα απο αυτη την εταιρία.
Συντομα ομως αδειαζω δυο συσκευασιες
οπότε σιγουρα σε επομενη επισκεψη μου σε πολυκαταστημα θα το αγορασω.


No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .