On Line

web stats

Friday 22 February 2013

Κορεατικές Mascara

Από πάνω προς τα κάτω.


Μαύρη μάσκαρα από την Lioele
 
Μετριο το βουρτσακι και ευτυχως οχι πλαστικό.
 
Την εχω δοκιμάσει, δινει μήκος στις βλεφαριδες και τις διαχωριζει 
κάτι που μου αρεσει στις μασκαρα. 
 Εχει καλη αποδοση .
Την επομενη φορα που θα τη βάλω θα σας βάλω φωτογραφια


Μπλε μάσκαρα από την Lioele
Η καθε μια μασκαρα από Lioele "Bubi Bubi" κοστιζει 4 ευρω (5.69 δολλαρια)

Υπάρχουν σε διαφανή και καφε απόχρωση

 2 steps mascara VOLUMIZER από την YANQINA

 1 Step
Ετοιμαζει τις βλεβαριδες μας δινοντας μήκος
 2 Step
Δινει όγκο ,τι κάνει πιο πλούσιες
Κοστισε 1 ευρω (1,62dol)

Την δοκιμασα.

Το μονο αρνητικο ειναι για μενα,οτι τις κολλάει και δεν τις διαχωριζει οσο θα ηθελα .
Μου αρεσει οι βλεφαριδες μου να ειναι διαχωρισμενες να  φαινονται πολλες οι τριχουλες ,
οχι κολλημένες.


Και τις τρεις τις πηρα απο τους 

Εχω κάνει αρκετες αγορες απο εκεινους και από τον Rubyruby76 ειδικα προιοντα Skinfood
και ερχονται σε μια βδομαδα ειτε σε χαρτοκουτακι αν ειναι πολλα τα προιοντα
ειτε σε ειδική σακούλα πακετου αν ειναι μονο ενα.

1 comment:

  1. Ευγενία μου όποτε μπορείς ανέβασε και καμία φώτο να δούμε το αποτέλεσμα!! Με ενδιαφέρει και εμένα να δοκιμάσω κάτι τέτοιο! Την love alpha να δοκιμάσεις άλλη φορά! :*

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .