On Line

web stats

Tuesday 25 June 2013

Spread it-1η μου καμπανια

Πριν απο λίγο ελαβα το πρωτο κουτάκι απο τη εταιρεία  Spread it ,ελληνιστι "Διαδωσε το".

Λίγα λόγια για τη Spread-it από την ιστοσελίδα τους.

"Είμαστε το πρώτο -αποκλειστικά- word-of-mouth agency στην Ελλάδα. Μια πρωτότυπη ιδέα που ξεκίνησε από την Αμερική πριν από μερικά χρόνια και κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να αλλάξει τον τρόπο που οι εταιρίες προσεγγίζουν τους καταναλωτές.
Πιο συγκεκριμένα:

Μέσω του  www.spread-it.gr δημιουργήσαμε ένα δίκτυο από εθελοντές-καταναλωτές που τους αρέσει να δοκιμάζουν πρώτοι από όλους προϊόντα και υπηρεσίες και να δίνουν χρήσιμο feedback σχετικά με αυτά.  


Η spread-it ανάλογα με το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλει να προωθήσει επιλέγει τους «κατάλληλους» agents και τους αποστέλλει το spread-it kit που περιλαμβάνει δείγμα του προϊόντος της καμπάνιας.
Οι agents το δοκιμάζουν και το «συζητούν»  με τους φίλους τους. Στη συνέχεια στέλνουν μία σύντομη αναφορά (report) στη spread-it. Η σύντομη αναφορά είναι το αποτέλεσμα μίας μικρής "έρευνας" που έκανε ο agent σε ένα κύκλο ανθρώπων σχετικά με το προϊόν."


Πριν από 7 μερες (18 Ιουνιου)  μου ηρθε email για να συμμετέχω στη Καμπανια Μαγική δύναμη.
Αφου απαντησα σε κάποιες ερωτησεις για το προιον της καμπανιας εστειλα τη συμμετοχή μου.

Το κουτάκι ηρθε σημερα.
Πολυ χάρηκα!
Το προιον της καμπανιας ειναι το Cif Crema με μικροκόκκους.
Ευτυχώς ειναι ενα προιόν που το εχω χρησιμοποιησει και χρησιμοποιώ,σε πολλα σημεια του σπιτιου και ιδιαιτερα κουζινα και μπάνιο.Οπότε εχω ηδη μια άποψη.
Το μονο που χρειάζομαι ειναι η άποψη και των φίλων μου μιας και τα δειγματακια ειναι πολλα οποτε και θα τα μοιράσω και στη συνεχεια θα μου πουν για αυτα.
Εχω 1-15 Ιουλιου αρκετο διαστημα για να γραψω την αναφορα μου σε συνδιασμό με τη δικια τους.
Ας περασω ομως στις φωτογραφιες του κουτιου και του προιοντος.

Το κουτι περιείχε
  • Cif Crema με μικροκοκκους  σε κανονικο μέγεθος 500ml 
  • 10 δειγματα με το προιον 27ml που συνοδευονται με το ενημερωτικο βιβλιαρακι
  • το Γραμμα καλωσορίσματος στη καμπανια και ενα δικο μου ενημερωτικο βιβλιαρακι
Ολα αυτα χωρις κανενα κόστος για μένα ουτε καν το κουριερ. 

Γρηγοροι!
Πολυ καλη αρχή κάναμε!
:-)
Σε ευχαριστω Spread-it
Θα επανελθω με την αναφορα μου!





4 comments:

  1. Replies
    1. Ειναι πολλοι καταναλωτες-τριες που δεν το ξερουν ακομα για αυτη την εταιρία!
      www.spread-it.gr η σελίδα
      εχω την εντυπωση οτι ειναι ακομα ανοιχτες οι εγγραφες..μολις γραφτεις απαντας σε ερωτηματολογιο και καποια στιγμη θα ερθει σε επικοινωνια καποιος απο την εταιρια και θα σου προτείνει μια καμπάνια.Συμπληρωνεις παλι ενα ερωτηματολογιο,εμενα ηταν για το cif και μετα απλα σου στελνουν το κουτι για να δοκιμασεις εσυ και οι φιλοι σου.Επειτα σου δινουν περιθωριο 15 μερες να γραψεις την αναφορα σου,εγω πχ εχω 1 μεχρι 15 Ιουλη.
      :)

      Delete
  2. αχ τι ωραία ιδέα!!!!μπαίνω ήδη να το δω!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) μου αρεσε η ολη ιδεα :) λες να ξεκινησει καινουργια ταση,οπως τα beauty boxes;Πλάκα θα εχει ..

      Delete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .