On Line

web stats

Sunday 30 June 2013

Νικήτρια 1ου Giveaway..

Σας ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου για τη συμμετοχες σας,
τα σχολια σας και την υπαρξη σας στο blog μου!

Συμμετοχές Giveaway
1)Toothfairy
2)Domniki Sarri
3)Maria Doul
4)Marilena Kat
5)charoula
6)Xristina Combra
7) RenataD
8) electra
9)nicky starlight
10) J
11)Eva Michelaki
12)Γωγω Μαλ
13)Ζαχαρένια Κοπιδάκη
14)Σταυρούλα
15)blublu

Ντραμςςςς παρακαλω...ταραταταραταρταραταραραταραρατα

Το νουμερο 9 ειναι η συμμετοχη gfc nicky starlight

Θα επικοινωνησω τωρα μαζι σου!
Αν δεν εχω απαντηση μεχρι της 5 Ιουλιου θα ξανακάνω την κλήρωση!
Οσο για τις υπολοιπες συμμετοχες , δεν πειραζει κοριτσια,ερχετε νέος Διαγωνισμός  :)

Σας ευχαριστω πολυ για τη συμμετοχη σας!!!



No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .